Vizitator opc0de Postat Iunie 29, 2011 Partajează Postat Iunie 29, 2011 Salut tuturor! Sunt un incepator in domeniul electronicii adica stiu foarte putine,ca programator ma pricep destul de bine si as vrea sa pot sa realizez mici proiecte cu care sa imi ocup timpul.Pentru inceput ma gandeam sa fac un led care sa se aprinda atunci cand primesc un mail nou ledul sa fie conectat la usb. Cum as putea sa fac asta?... partea cu verificarea mailului ma descurc dar nu stiu cum as putea lega un led la usb si sa trimit curent catre el . Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi tutoriale orice. Link spre comentariu
Mindware Postat Iunie 30, 2011 Partajează Postat Iunie 30, 2011 Pai nu prea poti asa simplu....Iti trebuie un microcontroller(cel putin) care detine controller USB sau folosesti un ft232 si un mic microcontroller simplu si ieftin si mult mai usor de programat.Sincer,recomand varianta a doua.E mult mai putina bataie de cap. Link spre comentariu