Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Line follower 2 senzori

Vizitator bofovidiu

Postări Recomandate

Vizitator bofovidiu

Salut, Sunt incepator cu microcontrolerele, mi-am ales ca si lucrare de licenta un line follower.Placa este facuta de un coleg si programul in general cam 80%.La acest proiect folosesc un microcontroler pic16f870 si punti-h L298NAm reusit sa rezolv problema cu senzori dar acuma alta problema am intampinat cu motoarele Aceasta este functia care controleaza motoarele prin intreruperi.void interrupt(){ if (INTCON.T0IF){ motorcnt++; if (motorcnt>=10){ MOTOR1=motor1sens; MOTOR2=motor2sens; motorcnt=0; }else{ if (motorcnt==motor1time) MOTOR1=!motor1sens; if (motorcnt==motor2time) MOTOR2=!motor2sens; } INTCON.T0IF=0; }}daca folosesc ca si valoare 3 la motor1sens=3; se invart motoarele de numa numa pe langa asta am mai incercat sa modific la registrul option_reg factorul de prescalare 1:32 dar nimicMa poate ajuta cineva.....pls raman dator.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• nooob64

1

Top autori în acest subiect

Ai aici un site caclulator pt timere care genereaza si cod ... cel mai simplu http://eng-serve.com/pic/pic_timer.html

TIP:Cind ai robotul in functiune pe circuit nu folosii nici o intrerupere la citirile senzorilor si comanda motoarelor , lasa controlerul sa raspunda imediat.

Uite aici un proiect de al meu tot cu line folower de acum 2 ani :rade:

http://elforum.info/viewtopic.php?f=205&t=59852

LE. se pare ca nu mai sunt poze si atasamente la acel proiect ... atasez codul

[attachment=0]robot.c[/attachment]

Link spre comentariu
Vizitator bofovidiu

sincer din programu acela nu prea am inteles asa de multe pentru inceput....dar linkul respectiv cu calcularea TMR0 sper sa ma ajute.....daca nu vin iarasi cu un post cu tot programu si sa-mi dai alte detalii....Mersi

Link spre comentariu
Vizitator bofovidiu