Vizitator mihail999 Postat Iunie 28, 2011 Partajează Postat Iunie 28, 2011 Am un scuter honda de 101 cmc. porneste ok...dar nu are forta sa plece din loc. Daca isi ia demaraj si ajunge la o anumita turatie...se tureaza dar nu ca inainte. Este segmentat...dar nici o schimbare. Carburatorul este curata, filtru de aer la fel...toba este ok...nu are gram de mizerie. Ce sa-i mai fac??? Link spre comentariu
costinium6 Postat Iunie 28, 2011 Partajează Postat Iunie 28, 2011 vezi rolele din variator sa fie rotunde si mobile! daca nu uite-te la ambreiajul centrifugal daca mai are ferodou! de multe ori variatorul de pe axul motor rupe ghiturile si o ia in gol! deci daca motorul se tureaza si nu trage e din variator, poate si cureaua... Link spre comentariu
boederyakumo Postat Iunie 28, 2011 Partajează Postat Iunie 28, 2011 Daca motorul se tureaza greu, alene, posibil sa traga pe undeva aer fals, si sa nu fie cum trebuie carburatia, sau reglajele de aer benzina sa fie facute incorect, daca l-ati segmentat acum nou sper ca a-ti rectificat si cilindrul, daca nu , vechii segmenti au avut calea lor de rulare iar cei noi nu vor mai putea inchide perfect iar ca rezultat pierderea compresiei si deci acceleratie lenta si forta putina. Link spre comentariu
costinium6 Postat Iunie 29, 2011 Partajează Postat Iunie 29, 2011 desfa variatoru si curata-l ca ti-a ramas blocat pe treapta superioara din cauza rolelor care de la uzura se fac patrate! Link spre comentariu
costinium6 Postat Iulie 2, 2011 Partajează Postat Iulie 2, 2011 dupa ce ii dai de cap sa postezi sa aflam si noi de unde era buba! in principiu daca doar schimbi segmentii e bine sa pui aditiv de ulei sa stearga incet calele de la segmentii vechi, nu sa le razuie brutal ca se duce cilindru! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 3, 2011 Partajează Postat Iulie 3, 2011 Cum spunea un antevorbitor,segmenti i-si creeaza locul lor,o forma specifica;cu noii segmenti,pana se 'aseaza' ,motorul merge mai rau decat cu cei vechi. Oricum,exista o limita pt care poti numai segmenta motorul - daca are umar cilindrul, poti sa tot segmentezi; daca e zgariat tare cilindru - tot asa. Asta e motivul pt care nu are putere. Pt plecarea de pe loc, vezi transmisia finala,ambreiajul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum