Vizitator zarnik Postat Iunie 22, 2011 Partajează Postat Iunie 22, 2011 De 1 saptamana am intrat in posesia unui golf3.Problema este ca daca nu plec cu masina 2 zile nu mai porneste ma lasa bateria.Am schimbat bateria.Am luat de pe alta masina baterie nou varta 66 ah, in 2 zile la fel.Dupa m-am uitat la cd-player si am observat ca functioneaza si dupa scoatere cheii din contact.Semnalizarile merg fara contactul pus.Am scos cd-playerul si are 2 fire + un rosu si unu galben, ambele cred ca sunt legate pe + permanent. Am verificat si incarcarea e in parametrii,problema e ca nu gasesc + pe contact am masurat cu un multimetru si nu am gasit nici un + sa fie pe contact. Da-ti niste idei ce sa-i fac ca devine chiar insuportabila! Nu am verificat cat consuma cu masina oprita! Link spre comentariu
BUGHIU Postat Iunie 22, 2011 Partajează Postat Iunie 22, 2011 Ceva "suge"curentul din baterie,posibil si cd playerul !!Un fir cel de "memorie" ar trebui sa fie permanent sa nu pierdeti programele memorate de la radio,consumul este mic, iar cel de "putere"(alimentare final audio)ar trebui sa fie cuplat prin contact si sa nu fie permanent doar la cuplarea contactului masinii .Cd-ul nu are radiatorul caldut dupa cele 2 zile cind masina sta nepornita?? Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iunie 22, 2011 Partajează Postat Iunie 22, 2011 Posibil sa ai "scurgere la masa" adica izolatia unui fir sa fie compromisa. Scoateti borna minus a bateriei si, cu contactul oprit (cheia scoasa din contact) masurati cu un ampermetru curentul intre tabla masinii (caroserie) si borna minus a bateriei. Daca este peste 100 mA (presupun ca atat consuma casetofonul si alarma la un loc) atunci identificati circuitul prin scoaterea, una cate una, a sigurantelor fuzibile din panou. Daca consumul persista, atunci problema este pana in tabloul de sigurante si in acest caz va recomand un electrician bun. Presupun ca aveti pe masina un acumulator bun care nu are o rata interna de descarcare foarte mare. Ultimul lucru pe care il puteti testa este electromotorul (testare pe borna de plus, in serie cu ampermetrul, fara sa se dea "contact").Cand faceti aceste masuratori nu porniti consumatorii mari, din cauza ca veti defecta ampermetrul (multimetrul). Link spre comentariu
Vizitator zarnik Postat Iunie 22, 2011 Partajează Postat Iunie 22, 2011 In mod normal cat ar trebui sa fie consumul in stationare? Link spre comentariu
dan cod Postat Iunie 23, 2011 Partajează Postat Iunie 23, 2011 Un CD de masina nu consuma oprit mai mult de 20mA daca nu este defect.Eu cel putin nu am intalnit sa ia mai mult oprit,cu ambele alimentari permanente. Link spre comentariu
DORFU Postat Iulie 3, 2011 Partajează Postat Iulie 3, 2011 schimbati eventual contactul electric din cheie,daca nu fura curent electromotorul,scoateti borna de plus de la electromotor si vedeti daca vi se mai descarca bateria,nu ramine un bec aprins din plafon,probleme cu alternatorul,s-au puteti sa scoateti cite o siguranta si sa puneti un ampermetru in locul ei sa depistati pe care aveti consum cu cheia scoasa din contact,deobicei mai ramin citeva circuite alimentate circa 15 minute dupa oprirea motorului. Link spre comentariu
Vizitator zarnik Postat Iulie 8, 2011 Partajează Postat Iulie 8, 2011 A fost la 2 meseriasi pana acu inca nu s-a rezolvat treaba!Daca ii iau plusu seara nu se descarca daca il las dimineata nu mai porneste! Link spre comentariu
ala micu Postat Iulie 8, 2011 Partajează Postat Iulie 8, 2011 identifica firul care duce la alternator si masoara daca este consum acolo , apare daca ai diode in scurt.daca s-a scos ,sarit vre-o borna in timpul mersului e foarte posibil de acolo s-a fie problema. Link spre comentariu
dan cod Postat Iulie 9, 2011 Partajează Postat Iulie 9, 2011 A fost la 2 meseriasi pana acu inca nu s-a rezolvat treaba!Daca ii iau plusu seara nu se descarca daca il las dimineata nu mai porneste!Aia ce meseriasi sunt daca nu isi dau seama ce anume consuma la masina aia?ca doar nu o fi OZN?Au pus ampermetrul pe borna sa vada cat este consumul?Daca depaseste 100mA deja este problema acolo.Scoti sigurante pe ran si tot gasesti de unde este consumul marit in gol. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum