Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Incepatorul de mine

Vizitator adrianitc

Postări Recomandate

Vizitator adrianitc

Salutari

Ma numesc Adrian, locuiesc in Pitesti si sunt student in anul III la Electronica, Comunicatii si Calculatoare(sectia Calculatoare). De vreo luna ma tot bate gandul sa ma apuc de electronica.

Totul a inceput de simplul fapt ca nu am turometru la masina. Am vrut sa-mi fac unul digital, dar cand am vazut schema mi-am pus mana in cap.

Detin in momentul de fata urmatoarele jucarii:

- Statie de lipit

- Fludor + pasta decapanta(sacaz?)

- Placa pentru cablaje

- Clorura ferica

- Burghiu

Eram in magazin si ma intreaba vanzatorul ce piese imi trebuie pentru realizarea proiectului si eu ... :jytuiyu

Intentionez sa-mi cumpar un DFRduino Duemilanove pentru ca stiu C foarte bine si am vazut si niste aplicatii foarte interesante.

Am facut cateva circuite in Proteus/Eagle dar ma dispera faptul ca Proteus nu are libraria pentru PCB buna(nu am gasit un amar de afisaj cu 7 seg) iar Eagle nu permite simularea proiectului.

Am si OrCAD, Circuit Designer de la NI si TINA.

Invat stricand

Am demontat ieri un Digital Photo Frame. Era stricat ceva prin el, probabil la cititorul de carduri pentru ca nu mai afisa pozele. Am zis pot sa refolosesc display-ul.

Nemaiavand adaptorul pentru priza, am citit pe spate 5V @ 1A. Am folosit unul de 4.5 @ 1A si a mers sa ma joc putin pe el. L-am pus la o sursa de calculator si s-a dus.... cred.

Imi place sa ma uit la kipkay

Cam asa arata bancul meu de lucru. http://img4.imageshack.us/img4/6474/20110605124558.jpg

:jytuiyu De ce sa ma apuc ?

Dati cu pietre dar indreptati-ma unde trebuie.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• icar

1

• Mindware

1

• remus68

1

• MatyC

1

Top autori în acest subiect