Vizitator alinharhata Postat Iunie 3, 2011 Partajează Postat Iunie 3, 2011 Salut! De ceva vreme caut prin forum si nu gasesc nicaieri ceea ce vreau ... ori sunt bine ascunse ori nu stiu eu sa caut (ce-i drept e ca sunt incepator).Ma intereseaza sa imi fac niste filtre audio si mai toate programele care le-am gasit aici pe forum pentru calcul imi cer frecventa de taiere . Cum sa aleg frecventa de taiere ? In functie de ce trebuie sa aleg ?De unde stiu ca am ales frecventa buna ?Stiu ca le pot cumpara dar vreau sa le fac de capul meu , vreau sa invat si treaba asta.Multumesc! P.S. : Mai jos e o poza Link spre comentariu
ahegyes Postat Iunie 3, 2011 Partajează Postat Iunie 3, 2011 Filtrele pt. boxe nu se fac cu acele calculatoare penibile. Un filtru serios se face cu niste masuratori care iti dau raspuns la toate intrebarile de mai sus. Procedura exact este cam asa: http://www.diy-audio.ro/cum-construim-u ... pasiv.html Link spre comentariu
Vizitator alinharhata Postat Iunie 3, 2011 Partajează Postat Iunie 3, 2011 multumesc! am inteles !Am alta intrebare : cum fac un filtru sa reziste la puteri mai mari ? Daca eu fac un filtru acum pe 2 cai si am dirfuzorul de bass de 100w rms si tweeterul de 60w rms (e un exemplu ) nu trebuie sa calculez filtrul si in functie de puterea pe care o administrez difuzoarelor? Deasemenea , acelasi filtru il pot folosi la un dif de 200w rms si un tweeter de 100w rms (vorbesc din punct de vedere informativ , ink nu am luat difuzoarele) ? va exista vreo problema ? Link spre comentariu