dragon82 Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 De ceva vreme studiez toate subiectele din Depanari Casnice si am observat o problema referitor la problemele electrocasnicelor:exista un top al anumitor marci problema.Din toate mesajele postate cateva marci se remarca a fi branduri problema.Citesc tot timpul urmatoarele nume:Arctic,Ariston,Whirlpool,Indesit,Zanussi,Electrolux...Cam aceste nume predomina in topul celor mai defecte produse indiferent de gama.Din gama medii vad:Boch,Samsung,Gorenje.Philips etcDin gama mai rare,vad asa:Beko,Hoover,Candy,Haier etc.Studiind problemele ajungem sa credem ca unele marci chiar nu merita,oricati bani se arunca pe ele si oricata reclama li se face si oricat de cunoscute sunt.Sincer am produse din toate categoriile si observ ca intradevar fiecare grupa e destul de reala asa cum am prezentat-o.Personal nu mai am deloc incredere in brandurile din prima categorie.Inclin sa cumpar din a doua categorie,si cu certitudine caut marcile din grupa a treia.Curios e ca exista si alte zeci de branduri ce produc aceleasi electrocasnice si nu apar pe aici cu probleme.De ex:Deloghi,Morphy Richards,Tefal,etcCe putem intelege?O mafie e reclamei si a prejudecatilor? Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 Un produs se vinde bine din mai multe motive;e mult de scris,dar in principal reclamele desantate impreuna cu efectul de turma,am cumparat la fel ca vecinul ..vand un produs fara prea mare efort.Dar idiotul care cumpara un produs ca asa are si vecinul nu gandeste(nu are cum) ca un produs isi dovedeste fiabilitatea dupa ani de zile nu dupa cateva luni de functionare,dar el e sigur ca a cumparat ceva bun.Ar mai intra aici si gusturile pentru un anume produs. Link spre comentariu
dragon82 Postat Iunie 2, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2011 Corect este mult de scris si implica multi factori ai alegerii acelor marci,dar am vrut sa arat rapid in cativa pasi ca branduri cunoscute sunt de fapt tepe garantate,indiferent de pret.Am vrut sa arat,ca noi romanii nu stim sa alegem calitatea.Stim doar sa alegem reclama si sigla brandului...Nu stim nimic despre ceea ce vrem de fapt.Iar dupa ce cumparam,ne blestemam zilele ca am luat X brand,dar totusi vom continua sa cumparam acelasi brand din "fidelitate"? Link spre comentariu
Spitfire Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 Din propria experienta, nu recomand Indesit, si mai ales nu recomand Zanussi. Ultima mai ales, e curata bataie de joc la frigidere-radiator din sarme de fier, nu raceste cum trebuie, design absurd, pierde agent frigorific, nu se repara! Link spre comentariu
dragon82 Postat Iunie 3, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 3, 2011 Sa stiii ca nu degeaba li se spune marci de hipermarket. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Iunie 4, 2011 Partajează Postat Iunie 4, 2011 recomand electrolux . nu am avut probleme cu masina de spalat si altele ! ....daca este reclama scuze ...se sterge topicul icon_axe icon_axe Link spre comentariu
Spitfire Postat Iunie 4, 2011 Partajează Postat Iunie 4, 2011 Eu cred ca userul "misura electronic" nu are cu cine se certa acasa, polueaza off-topic la greu...plus ca abereaza "en-gross"...Cel mai simplu ar fi sa luam o colectie de note de intrare-receptie la un service de electrocasnice, si sa vedem ce si cum.Marci precum 'Candy" si "Haier" au intr-adevar cea mai mica rata de caderi, indiferent cat de "celebre' sau nu sunt, probabil incearca sa-si faca loc pe piata si nu vor sa dezamageasca(deocamdata...). Dimpotriva, am avut surprize inclusiv cu "Philips'(lasand la o parte ca becurile lor cu incandescenta de 100W nu scot decat 1200 lumeni, fata de 1350 la Osram), un aspirator de praf a trebuit abandonat, din lipsa de...sac colector de praf, pe piata exista doar saci din hartie si carton, la un pret nesimtit, iar cel original era clar de proasta calitate... Link spre comentariu
gcom61 Postat Iunie 5, 2011 Partajează Postat Iunie 5, 2011 recomand electrolux . nu am avut probleme cu masina de spalat si altele ! ....daca este reclama scuze ...se sterge topicul icon_axe icon_axeLa o masina spalat electrolux am avut mari probleme cu incalzirea care se facea haotic fara sa respecte nici un algoritm.In garantie fiind s-a schimbat placa electronica de 2 ori si in final au lasat-o moarta fara sa o mai primeasca la garantie.De vina este marca sau service-ul? Link spre comentariu
misuraelectronic Postat Iunie 5, 2011 Partajează Postat Iunie 5, 2011 Eu cred ca userul "misura electronic" nu are cu cine se certa acasa, polueaza off-topic la greu...plus ca abereaza "en-gross"...... sa mori matale ca e chiar asa...? ia zi zau cu limba intre dinti si pune mina si argumenteaza cu dovezi cind faci acuzatii , cumetre ...! sa compare cineva ultimele 10 , sau 20 , sau 30 de mesaje de la fiecare dintre noi doi si sa vedem dupa aceea cine , care , ce si cum...?! Link spre comentariu
Vizitator cri-cri Postat Iunie 5, 2011 Partajează Postat Iunie 5, 2011 Eu cred ca userul "misura electronic" nu are cu cine se certa acasa, polueaza off-topic la greu...plus ca abereaza "en-gross"...... un aspirator de praf a trebuit abandonat, din lipsa de...sac colector de praf, pe piata exista doar saci din hartie si carton, la un pret nesimtit, iar cel original era clar de proasta calitate...Eu am rezolvat problema legata de sacul de unica folosinta adaptind un sac de pinza de la un aspirator vechi la aspiratorul nou.Merge bine,nu trage aer fals si in plus folosesc aspiratorul asta de vreo 7 ani.Inca nu a vrut sa sa arda motorul cu toate ca a supravietuit la doua zugraveli.Cita mizerie sa face atunci nu se face intru-n an in toata casa.Fiti si voi mai inventivi ... Link spre comentariu
dragon82 Postat Iunie 5, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 5, 2011 Nu stiu care e problema lui Misura,dar are una mare la cap.Intr-adevar polueaza Nu inteleg care e problama lui;e cumva platit de gigantul Bosch si altii?(pe care eu nu-i pot scrie corect,dar el poate;la atat se reduc cunostintele sale in materie).Posibil sa faca reclama ascunsa la vreun brand anume;deja are unul pe care-l apara.Apoi e cat se poate de reala situatia ca in general marcile de renume comercial sunt cele mai proaste indiferent de gama de produse.Culmea,nu numai ca poate ca sunt mai putin cumparate,desi ma indoiesc pentru ca am dovezi,unele branduri,indiferent de originea lor chineza,turceasca,romaneasca etc sunt mai valabile calitativ decat acolo unde se investesc mai multi bani in imagine decat in calitate.Misura o fi vreun agent al vreunul brand mentionat pe aici,cu cartea recordurilor la defecte.Posibil sufletist in munca ce o depune pentru X brand.Un user neutru ar fi analizat situatia si nu s-ar fi aruncat cu capul inainte la a face reclama unui anumit brand si a le terfeli pe altele pe care cica nu scrie Germany.Realitatea doare,asta e.Boschul nu mai e demult ceea ce se stia,precum si Siemens si altii ca ei.\Culmea e ca branduri cu vechime precum Candy de ex(de care Misura nici nu a auzit,decat prin x market)sunt foarte vechi si chiar cu inovatii in diverse domenii ce au devenit obisnuinte acum.Exista o lista enorma de branduri micute si medii ce produc calitate la preturi joase in ciuda "gigantilor" comerciali. M-am fript si eu cu acesti giganti si prefer brandurile fara prea mari pretentii in reclame si imagini pompoase.M-am fript cu game largi de la Ariston,Whirlpool,Bosch(indragit de Misura),Indesit,Electrolux,Arctic,chiar si cu Samsung(made in Hungary). Link spre comentariu
blazeu Postat Iunie 6, 2011 Partajează Postat Iunie 6, 2011 Ce-aveti mai cu Misura??Eu am citit numai chestii de bun simt de la el. Si mi-a facut impresia ca stie si meserie, si teorie.On-topic: Numarul de "caderi" trebuie corelat intotdeauna cu numarul de exemplare vandute (cand vinzi 10000 de frigidere si ti se strica 100, ai 1% caderi; cand vinzi 5 si ti se strica 1, ai 20%, desi s-ar putea ca sa nu se "vada" printre cele 100 care s-au defectat la cealalta marca)Ar fi bine sa nu uitam ca:1 Globalizarea tehnologica face iluzorie o declaratie de genul "Made in Germany"2 Un produs de mare serie poate "scapa" unele defecte prin controlul de calitate; de-aia avem garantie (pentru care am platit cateva procente din pretul de cumparare! Timpul si lipsa serviciului sunt insa mai greu de tradus in bani)3 Una din directiile "progresului tehnologic" o reprezinta DURATA DE VIATA a oricarui produs: dupa cele 24-60 de luni de garantie, aparatul ar trebui sa se defecteze, iar reparatia sa fie atat de scumpa incat sa ne gandim serios la "unul nou"! Traim intr-o societate de CONSUM (frigiderul sovietic care functioneaza si dupa 40 de ani e piesa de muzeu, si va deveni legenda!)4 Din pacate, concurenta pe piata ne baga incaodata "mana" in buzunarul nostru, al cumparatorului: publicitatea e obligatorie, altfel scade "expunerea" si prezenta produsului in fata consumatorului. Studii de acum vreo 20 de ani constatau ca lipsa reclamei la nu stiu ce detergent se traducea prin scaderea "vizibila" a vanzarilor la marca respectiva...Spor! Link spre comentariu
Eusebiu Angelescu Postat Iunie 6, 2011 Partajează Postat Iunie 6, 2011 ....pentru topicul asta ar trebui sa cunoastem MTBF (pentru cei ce nu cunosc termenul MTBF= Mean time between failures )pentru fiecare marca/producator . Cred ca numai cei care lucreaza intr-un service autorizat (recunoscut) de producatori/importatori/vanzatori pot aduce ceva lumina in acest topic. Eu cred ca-si aduc aminte ce se raporteaza ...nr. de aparate pe model defecte...raportari tehnice despre gama de defecte intalnita si piesele cele mai des schimbate, etc.Nu cred in expresii de genul: "Nu va luati aparate produse de XXXX ca nu sunt bune !!!" este o aberatie sa spui asta (apropo eu am electrocasnice Bosch .....si functioneaza perfect) Link spre comentariu
dragon82 Postat Iunie 6, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2011 .... (apropo eu am electrocasnice Bosch .....si functioneaza perfect)Poate sunt din generatia veche,precum si Sony si altii ca ei.In schimb GARANTEZ ca Bosch-ul nu e ceea ce a fost;sa nu mai umblam dupa potcoave de cai morti.Nici un brand,din vechea elita,nu mai e ceea ce a fost.O apa si un pamant toate.Nici Samsung,Panasonic si LG nu mai sunt ceea ce erau la inceput.Lista poate continua...dar,printre acestia sunt cateva marci mai micute ce chiar se pot lauda cu durabilitate si calitate la un pret mic.Pai ce facem?Cumparam sigla si carcasa?Aceeasi Marie cu alta palarie.Asta e piata electronicelor si electrocasnicelor. Link spre comentariu
cristian2009 Postat Iunie 6, 2011 Partajează Postat Iunie 6, 2011 Eu mi-am facut un calculator "pe componente", toate noi. Am returnat doua placi de baza, trei placi video, 2 surse. Componentele enumerate nu erau cele mai ieftine de pe piata. Erau fabricate de Asus, Gainward, MSI, Corsair. Cam care credeti ca ar fi probabilitatea sa cumperi un produs defect al firmei Asus, sau Ariston, sau Zanussi de exemplu ? Raspuns: depinde din ce tara il cumperi. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum