Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

O parere...


Bird

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 34
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Bird

    11

  • TESSLA

    4

  • cristian2009

    3

  • Eusebiu Angelescu

    3

Top autori în acest subiect

indiscutabil, cel care iese din parcare este vinovat; nu conteaza nici cati metrii a mers 1 cu spatele, nu se poate proba treaba asta! esi pe drum cu prioritate, nu esti vinovat. este clar ca cine iese din parcare, cu spatele, cu fata, de-a latul, trebuie sa se asigure. se incadreaza la neacordare de prioritate.

Teoretic si logic asa este. Dar vino cu un citat din codul rutier pt ca avocatii sau judecatorii interpreteaza legea cum vor ei. Daca e alba, ei iti demonstreaza ca e neagra, sau invers, dupa caz.
Link spre comentariu

......am fost la intalnirea cu inspectorul de politie Mazilu care are in subordine si sectia de accidente usoare din Vitan ( langa targul de masini ) . Acesta m-a lamurit , sau cel putin a incercat , ca mersul cu spatele este o conditie speciala a circulatiei pe drumurile publice si ca trebuie sa te asiguri . Nu a luat in considerare ca nu aveam cum sa-i zgarii bara , cel mult o spargeam / indoiam...ci numai daca acesta a trecut fractiune de secunda prin fata mea harjiindu-se de bara mea. Asta este . (mi se pare normal , "corb la corb nu-si scoate ochii " ). Mea culpa : nu am stiut ca pot veni cu martori si la politie , iar de acolo nimeni nu m-a atentionat . Urmeaza sa-mi trimita un raspuns scris . O sa-l postez aici . Cu stima ,

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Am primit raspunsul de la politie :La petiţia dumneavoastră adresată prin poşta electronică Brigăzii Rutiere, înregistrată cu numărul 1564253/06.06.2011, prin care solicitaţi lămuriri privind modul de soluţionare al unui posibil eveniment rutier prezentat de dumneavoastră, vă comunicăm următoarele: Soluţionarea unui accident de circulaţie soldat cu pagube materiale se face de către agentul de poliţie rutieră, în baza analizei declaraţiilor scrise, avariilor existente si tuturor probelor administrate în cauză, în urma cărora se stabileşte persoana care se face vinovată de producerea accidentului rutier. În conformitate cu prevederile articolului 54 aliniatul 1 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificările ulterioare, ”Conducătorul de vehicul care execută o manevră…. de mers cu spatele este obligat să semnalizeze din timp şi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulaţia sau să pună în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic”. În practica soluţionării accidentelor de circulaţie soldate cu pagube materiale, există un număr de 3 situaţii ipotetice, după cum urmează: - un conducător de vehicul execută manevra de mers cu spatele pe o stradă, şi intră în coleziune cu conducătorul unui vehicul care se afla oprit în partea carosabilă, rezultă culpa conducătorului de vehicul care executa manevra de mers cu spatele pe strada în cauză. - un conducător de vehicul execută manevră de mers cu spatele dintr-o parcare şi intră în coleziune cu celălalt conducător de vehicul care se afla oprit pe strada în cauză, rezultă culpa conducătorului de vehicul care executa manevra de mers cu spatele din parcare. - ambii conducători de vehicule execută în acelaşi timp manevra de mers cu spatele, moment în care cele două vehicule intră în coleziune, rezultă culpă comună. Considerăm că aspectele sesizate au fost lămurite la data de 20.06.2011, cu ocazia discuţiilor purtate de dumneavoastră cu ofiţeri din cadrul unităţii noastre.***********************************88

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări