Vizitator julien Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 Mi-a ajuns kitul cu partea electronica, am cateva poze, dar as dori sfaturile celor cu experienta in realizarea conexiunilor. Ma interezeaza odata conectarea intre sursa si controller/driver (foto mai jos) , conectarea sursei la reteaua de 230 (pe care pini exact?)2 conectarea dintre driver si motor (motorul are 4 fire, colorate diferit, conform pozei atasate mai jos) in ce ordine se conecteaza fiecare culoare incepand de la sursa?Sunt incepator si nu vreau sa prajesc cateva sute de dolari.. asa ca incerc sa fiu cat mai precaut posibil!Multumesc Link spre comentariu
Vizitator julien Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 Am uitat sa specific, si din poze nu se vede chiar asa de bine, culoarea firelor este rosu verde albastru negru. Link spre comentariu
cnc_step Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 Am uitat sa specific, si din poze nu se vede chiar asa de bine, culoarea firelor este rosu verde albastru negru.Se vede ca nu te pricepi deloc la electrica si electronica.Deci iti recomand sa chemi un prieten sa ti le conecteze, pentru ca s-ar putea sa ai surprize.Pe sursa arata clar polii pentru reteaua de 220v.L=fazaN=nulIar la motoare nu-ti spun sa nu faci vreo prostie pe parcurs, si sa plangi dupa bani.Motoarele se cupleaza dupa ce-ti reglezi consumul de curent pe fiecare driver in parte. Link spre comentariu
Vizitator julien Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 Putin mai complicat, nu am pe nimeni in orasul meu pasionat de CNC , asa ca singurul ajutor pe care-l pot obtine este forumul si documentatia. Link spre comentariu
Drakulya Postat Iunie 2, 2011 Partajează Postat Iunie 2, 2011 PARVUTI de la Timisoara te poate ajuta. El are o astfel de placa.Vezi ca trebuie sa fie pe aici pe undeva sau pe celalalt forum Link spre comentariu