Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Proiectare sistem automat

Vizitator spinu24

Postări Recomandate

Vizitator spinu24

Am si eu cateva intrebari rugaminti:)))/ Am de facut un sistem automat un proiect de la zero....de numarare si sortare care trebuie sa imi afiseze nr de placi bune si nr de placi rele. Stiu cum funtioneaza teoretic in mintea mea dar eu treb sa il fac de la zero si nu stiu cum sa incep. cu o diagrama cautarea obiectelor care le olosesc habar nu am sunt incepator deabia iesit de pe bancile facultatii fara experienta in practica, va rog ajutati-ma....

Editat de Madalina:29.12.2011.Modificare titlu subiect

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• gica70

3

Top autori în acest subiect

Vizitator spinu24

placi de lemn. vin pe o banda si cele care nu sunt bune le voi elimina de pe banda cu ajutorul unor butoane, apoi voi afisa pe un ecran cate placi sunt bune si cate sunt rele.

Link spre comentariu

Ca sa inteleg "procesu", se elimina acele placi de pe banda prin acele butoane, deci nu automat. Iti trebuie 2 numaratoare cu afisaj; unul iti numara de cate ori apesi butonul si celalalt numara placile (bune) ramase pe banda (poate fi cu fotocelula). Prin apasarea butonului actionezi si un electromagnet care indeparteaza placile defecte de pe banda.Succes.

Link spre comentariu
Vizitator spinu24

da...asta stiu cam cum folosesc dar eu treb sa fac un proiect cu tot, partea teoretica si cum functioneaza o stiu, trebuie sa il si fac, ceva magazine de specialitate?nu stiu cum sa incep, oamenii miau asta faci vi cu ce iti trebuie si faci. dar imi trebuie un proiect ceva ce folosesc in creearea acestuia, nu stiu cum sa iti explic:(((

Link spre comentariu
Vizitator spinu24