khrystyan Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Sincer mi se pare cam incarcata bicicleta ta....Ai cumva acumulator Pb pentru monstru? Link spre comentariu
Terry34 Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 sunt acumulatori cu pasta , in total 12A. mie imi ajung, tot ce am pe bicicleta e util...sa nu te induca in eroare ca am multe manete se vede ca nu sti cum este o bicicleta de competitie cu motor...fiecare are rostul ei...gusturile nu se discuta dar sa nu deviem de la topic, autonomia probata este de 3 ore cu luminozitate maxima, mi-a ajuns pt orice drum, intotdeauna am la mine benzina, ulei de amestec si incarcatorul de acumulatori. Saraca...merge cu 60 chiar daca am 3 genti pe spate...in poza sunt montate 2, si ma duce si pe mine cu un rucsac mare...oricum o sa o vand caci imi este frica sa merg zilnic cu ea avand piciorul fracturat ca acum. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Daca bicicleta are motor,de ce nu ai incercat sa adaptezi un mic alternator la el ?Scapai astfel de acumulator si greutatea aferenta.. Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Si masina are motor + alternator,dar tot are nevoie de acumulator Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Exista chiar motociclete fara acumulator..primul meu motor,rusesc ,de 125cm cubi,nu avea baterie,pornea la pedala. Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Fara acumulator nu prea poti mentine tensiunea stabila...Nu ma refeream ca ar fi nevoie de el pentru pornire Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Nu ai nevoie de 12Ah! Pt pornire am 8Ah si electromotor de o juma' de kW...si ma tine ani de zile.Original,motorul merge fara baterie;la alternator strecoara inca o infasurare de 0,2A. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Fara acumulator nu prea poti mentine tensiunea stabila...Nu ma refeream ca ar fi nevoie de el pentru pornireTensiunea stabila nu o mentine musai bateria,ci releul de incarcare;fara acesta,la o turatie mare, tensiunea pe baterie poate creste lejer peste cei 14,5V admisi,arzand becuri si distrugand CDI-uri,acolo unde exista asa ceva.Toate motocicletele,chiar si cele fara baterie au asemenea releu,de o constructie aparte fata de cele auto.Oricum sunt doar discutii,avand in vedere ca bicicleta respectiva e scoasa la vanzare.. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Mai demult toate motocicletele nu aveau releu regulator.O dioda zener si gata ; cand se ducea 'maritai' motorul,era cea mai buna solutie(sau o rapa,ceva). Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 @pisica matache -atunci ia o masina,ceva,porneste-o,scoate-i bateria si vezi cat e stabila e tensiunea. Evident ca alternatorul are releu de tensiune incorporat,dar vezi cum se comporta fara baterie... Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 2, 2012 Partajează Postat Ianuarie 2, 2012 Ar fi mult de povestit pe tema asta,dar nu prea are legatura cu topicul.Revenind la subiect,eu pot spune cu certitudine ca se poate alimenta un bec sau un led,de la un alternator moto,fara a fi nevoie de baterie.In cazul becului este nevoie sa se asigure o tensiune constanta,indiferent de turatie,iar in cazul ledului,un curent constant..si cam atat.E similara situatia cu alimentarea unui bec sau led,de la un dinam de bicicleta... Link spre comentariu
Terry34 Postat Ianuarie 3, 2012 Partajează Postat Ianuarie 3, 2012 deviem de la subiect ! nu este nevoie de acumulatori la instalatia mea dar la cata benzina consuma (2l/100km) am preferat acumulatori. Se poate monta unul sau doua dispozitive pt bicicleta gen dinam-alternator cu o redresare simpla si o stabilizare la 6,2V. Di pacare bicicleta mea nu permite montarea de dinam-uri decat cu modificari si nu am chef, va arata groaznic. Deci se poate ! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Ianuarie 3, 2012 Partajează Postat Ianuarie 3, 2012 @pisica matache -atunci ia o masina,ceva,porneste-o,scoate-i bateria si vezi cat e stabila e tensiunea. Evident ca alternatorul are releu de tensiune incorporat,dar vezi cum se comporta fara baterie...Aici gresesti;nu cred ca apuci sa masori tensiunea pana se ard diodele ;la toate autovehiculele, indusul generatorului e fix si bobinat.Inductorul poate fi fix sau mobil.Nu neaparat la automobile,industrie care e in urma cu tehnica in acest plan si din unele motive se prefera sa ramana asa.Generatoarele cu inductor mobil sant de doua tipuri:cu magnet permanent si cu electromagnet. La cele cu electromagnet (automobile) ,tensiunea se regleaza prin slabirea campului,iar la cele cu magnet prin suntare.La electromagnet,se 'rad' diodele redresoare,la magnet se 'rad' becurile( nu poti circula fara faza scurta aprinsa,din obisnuinta o aprinzi).La inductor fix si indusul e fix,intre ei este o colivie care se invarte si ecraneaza linile de camp. Link spre comentariu
Phenom9600-FX Postat Ianuarie 7, 2012 Autor Partajează Postat Ianuarie 7, 2012 La Multi Ani tuturor! Am revenit cu niste probleme. Zilele trecute, avand niste timp liber, m-am apucat sa fac scc-ul pentru far. A iesit ce se vede in pozele de mai jos. Am urmat schema exact dar, la sfarsit, cand am alimentat, am vazut ca am doar vreo 0.15V la iesire. Am verificat de vreo 4 ori toate traseele si conexiunile. Poate imi da cineva o idee. Ar putea fi tranzistorul pus gresit? Pana vine cineva cu o idee o sa mai verific si testez pe aici. :( Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Ianuarie 7, 2012 Partajează Postat Ianuarie 7, 2012 Ar fi utila schema pe care ai folosit-o si valorile componentelor...Cu ce tensiune ai alimentat montajul? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum