Vizitator malt24 Postat Mai 28, 2011 Partajează Postat Mai 28, 2011 Salut sunt nou pe aici , am si eu o intrebare daca poate cineva sa ma ajute , am schimbat vasul de expansiune si cand l-am repornit a inceput sa dea rateuri adica sunt momente cand nu porneste si se aude o simplu bazait iar daca invart paleta incepe sa mearga din nou si merge asa de cateva ori , tin sa precizez cand se goleste vasul si incepe sa mearga pompa sunt momente cand se ineaca sau asa ceva , adica se opreste apa si porneste din nou la rubinet . Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Mai 29, 2011 Partajează Postat Mai 29, 2011 salut, pai nu prea are treaba vaslu de expansiune cu rateurile la motor ,da sper ca e vorba de un hidrofor, ca din titlu nu prea reiese , deci rateurile vin de la condensator sau cine stie un contact imperfect la faze verifica contactele si daca infasurarile motorului sunt bune poate so fi ars vreo una , Link spre comentariu
Vizitator Motorre Postat Mai 30, 2011 Partajează Postat Mai 30, 2011 Verifica modul de conectare a cablurilor la contactele presostatului si la condensator. Si daca tot esti la verificari, masoara si presiunea aerului din vasul de expansiune(2 bar).Spor. Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Mai 30, 2011 Partajează Postat Mai 30, 2011 2 bari e cam mult , din specificatiile producatorului nu se ridica peste 1,5 bari , asta la mine in rest nu pot sa contrazic , oricum daca presiunea aerului e mai mare de 1,5 nu dauneaza cu nimik , spor la treaba . Link spre comentariu
pusu Postat Mai 30, 2011 Partajează Postat Mai 30, 2011 Opreste alimentarea cu en electrica, deschide la maxim mai multe robinete de apa, realimenteaza-l asa cu rob. deschise, vezi cum merge hidroforul. Merge frumos, rotund? (asa ar trebui daca motorul si pompa sunt ok) Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 30, 2011 Partajează Postat Mai 30, 2011 Daca tot ai schimbat vasul,i-ai umplut si membrana cu aer? Link spre comentariu
Vizitator Motorre Postat Mai 31, 2011 Partajează Postat Mai 31, 2011 Raison: presiunea aerului trebuie sa fie de 1,5 atm. si se verifica la 3 luni.Ar mai fi de verificat strangerea suruburilor flansei vasului de expansiune. Nu stiu la ce valoare a momentului, "la mana", cum se spune. Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Mai 31, 2011 Partajează Postat Mai 31, 2011 e ar fi buna o cheie dinamometrica ,dar, cine naiba stie cat trebuiesc stranse, oricum la mana e bine sau daca scapa apa sau aer se mai strang, problema pe care o vad eu ar fi motorul cauza generala de da rateuri, presiunea din cilindrul metalic face doar sa preseze membrana pentru a o goli perfect de apa atunci cand se doreste evacuarea totala a apei, dar si pentru a nu lasa membrana sa-si mareasca volumul pana crapa , sunt multe cazurile cand multi zic ca li s-au spart membrana dar cauza spargerii nu este uzura ei ci doar scaderea presiunii aerului din cilindru metalic.trebuie verificate infasurarile motorului ,dar si condensatorul ,principalul suspect care in caz de defect motorul nu mai porneste decat ajutat , aveam o pompa de apa mai veche cu motor trifazic la care i s-au dus condensatorii dar pornea la sfoara .spor la treaba numai bine . Link spre comentariu
pusu Postat Iunie 1, 2011 Partajează Postat Iunie 1, 2011 @malt24, mai zici ceva? Ai facut ceva din toate sugestiile noastre? Hai ca treaba e simpla... sau daca ai rezolvat problema, inchide topicul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum