Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sursa de "laborator"

adi_22

Postări Recomandate

Buna ziua!Dupa mai multe topicuri citite pe acest forum cu surse reglabile de la 0 la 12V sau 24V, m-am gandit sa imi fac si eu una. Sunt un incepator, stiu cum arata o rezistenta, un tranzistor, un condensator, o punte redresoare etc. Ce vreau eu acum: vreau sa imi fac si eu o sursa de acest fel cu tensiunea reglabila de la 0V sau 0,XX V pana la 12,8V. Dispun de un transformator micut, de o intensitate mica, maxim 2A (nu am cu ce sa-i masor intensitatea, multimetrul meu masoara intensitatea doar alternativ :cry: ) , restul componentelor de voi comanda de pe net. Vreau ceva cat mai robust si compact, totul daca va avea loc, le voi asambla intr-o carcasa de sursa de pc. Va rog sa ma abordati ca pe un incepator, chiar daca unele intrebari va vor face sa radeti cu lacrimi sau sa plangeti :ras: .Voi mai reveni cu intrebari, pareri, idei pe parcursul viziunilor mele :d.Daca vreti pot dispune de poze cu ce am pana acum recuperat din televizoare vechi, radiouri si altele, poate imi vor folosi la ceva. Daca dispuneti de schema pentru asa ceva, cat mai simpla si cu un cablaj individual, al ei, va multumesc din suflet!Cu stima,Adi!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 13
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• adi_22

7

• lucione_cip

3

• cristian_draghiescu

1

• yo4hhp

1

Uite AICI o schema completa/simpla ori AICI

Sau alege-ti o schema de AICI (search google), ne comunici pe care vrei s-o abordezi si noi incercam sa te ajutam :da

Ce tensiune scoate transformatorul ?

Link spre comentariu

Dispun de un transformator micut, de o intensitate mica, maxim 2A (nu am cu ce sa-i masor intensitatea, multimetrul meu masoara intensitatea doar alternativ :cry: )

Toate aceste afirmatii ma determina sa va sfatuiesc sa asimilati teoria elementarade baza din electrotehnica inaintea abordarii acestui proiect. :da
Link spre comentariu