ciprivw Postat Mai 16, 2011 Partajează Postat Mai 16, 2011 Am hotarat sa deschid un topic dedicat deoarece sunt incepator in acest domeniu si acest model de radio nu prea este intalnit. De 2 zile am inceput procesul de reconditionare-restaurare a unui Enescu 2 care se afla in familie din anii 70, de atunci a stat la tara nemiscat, mai demult cred ca era folosit des, dar din 1995 in acea casa nu a mai locuit nimeni, iar aparatul a stat acolo. Recent l-am adus acasa cu ideea de a-l repune pe picioare. Desfacandu-l, am constatat mici lipsuri, cum ar fi antena de ferita si scala pt UUS si faptul ca timpul si umezeala si-au pus amprenta, sasiul fiind ruginit ici-colo, iar despre praf si mizerie nu mai vorbesc. Pozele vorbesc de la sine. Pana acum am efectuat urmatoarele operatiuni: - scoaterea sasiulul din aparat - demontarea unor componente de pe sasiu, cu etichetarea cablurilor, pentru a facilita curatarea - curatarea aproape completa de praf si mizerie - slefuirea si vopsirea sasiului Operatiile vor continua in limita timpului disponibil, iar progresul va fi publicat. Pana acum, am o nedumerire: carcasa se pare ca este vopsita in nuanta care se vede, acel maroniu batranesc si panoul frontal negru, dar nu stiu daca asa trebuie sa fie, am vazut carcase lacuite simplu, prin care se vedea modelul furnirului. Cum trebuie sa fie de fapt? Intrebari vor mai fi si sper sa primesc sfaturi utile. Din start doresc sa multumesc dlui Moldovan Aurel pentru sfaturile primite pana acum. Poze: http://www.99poze.ro/Enescu_/ Link spre comentariu