Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

icprog si oscilatorul intern de 16F628A

Vizitator zahei

Postări Recomandate

sunt incepator si m-am poticnit deja la primul meu exemplu de programare. ledul ala nenorocit ar trebui sa clipeasca, dar ori n-o face deloc, ori o face sporadic si total neregulat, in functie de tipul de oscilator pe care il selectez din meniu la scriere. ce oscilator ar trebui sa aleg din meniu ca sa folosesc oscilatorul intern al microcontrolerului 16F628A? optiunile sunt: LP, XT, XS, ExtClk, IntRC I/O, IntRC CLKOUT, RC I/O, RC CLKOUT.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

sunt incepator si m-am poticnit deja la primul meu exemplu de programare. ledul ala nenorocit ar trebui sa clipeasca, dar ori n-o face deloc, ori o face sporadic si total neregulat, in functie de tipul de oscilator pe care il selectez din meniu la scriere. ce oscilator ar trebui sa aleg din meniu ca sa folosesc oscilatorul intern al microcontrolerului 16F628A? optiunile sunt: LP, XT, XS, ExtClk, IntRC I/O, IntRC CLKOUT, RC I/O, RC CLKOUT.

Vine iarna si ne lasam de motoare, nu ? :supz: Cel mai probabil ar trebui sa mearga cu IntRC. Atentie insa, problema poate fi in cu totul alta parte. Daca ai putea posta codul ar fi mult mai usor.
Link spre comentariu
Vizitator zahei

codul e banal, in proton basic:

Symbol RB3 = PORTB.3     ' Bi-directional I/O portDelayMS 500                     ' Wait for PICmicro to stabiliseTRISB = %00000000          ' Set PORTD to all outputLoop:   High RB3                ' LED on        Delayms 500             ' Delay for .5 seconds        Low RB3                   ' LED on        DelayMS 500             ' Delay for .5 seconds        Goto Loop       	        ' Go back to loop and blink LED forever        End

codul asm generat este cam asta: