Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Filtru Subwoofer de la 0

MazyMan

Postări Recomandate

Salut, sunt incepator si as dorii sa fac un filtru pt. un subwoofer facut de mn. Schema mi-a dat-o un prieten, si as dorii sa stiu daca ar iesii ceva bun sau nu !? de aceea va intreb pe voi.Difuzorul : Eurotech 25 cm pe 4Ohmi. mai multe detalii despre el nu le cunosc. stiu ca e difuzor de bass. Eu il lovesc cu un mixer amplificat de 150w Rms 4Ohmidespre filtru, o sa pun cateva poze si va rog sa corectati Dvs. unde este nevoie.Detalii :Sarma Cupru: 1mmTub PVC: lungime 3cm , Diamnetru 2cmCondesat NEPOLARIZAT: 20 sau 25 uF minim 100VO SA IASA CEVA BUN SAU MA CHINUI DEGEABA ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• MazyMan

10

• CBI

5

• liviu

5

• Sharky

3

Top autori în acest subiect

poate sa iasa ceva decent,dar nu cred ca filtrul este singura problemaesti sigur ca incinta in sine cu difuzorul sunt construite corect si te multumeste si de fapt nu incerci sa obtii altceva cu acest filtru?valorile din desenul tau nu sunt potrivite pt frecv de taiere care iti trebuie300 spire cu marimile precizate vine undeva in jurul a 2mh valoarea bobineidaca vrei sa obtii doar bas,trebuie cel putin 5-6mh si 2-300uf(poti incerci din conzi de 330 sau 470 legati plus la plus cum ai facut deja)bobina ar fi indicat sa o faci pe tole de traf la valorile alea

Link spre comentariu

am facut alta bobina pe segmentul de PVC de 3 cm lungime si am dat 410 spire. Incinta pot sa spun ca e consctruita si ramforsata FOARTE BINE, si fara filtru are un bass foarte puternic, profund si foarte PUR ! deja cu bobinaju de 410 spire se aude altfel dar problema e urmatoarea CA BOBINA SE INCINDE FOARTE MULT ( nu pot sa tin mana pe ea ) cumva sarma sa fie prea subtire ?sunt incepator de aceea am apelat la forum

Link spre comentariu