Vizitator tyc Postat Iulie 3, 2011 Partajează Postat Iulie 3, 2011 @The StressmakerSch aia e de NTV ,2 cilindri in V,2 buji pe cilindru ,pe carburator si e de la motocicleta din avatarul meu din acest forum. Oricum sch era cu titlu de exemplu pt lamurirea unui aspect si e sch din manualul de reparatie a motocicletei; manualul find pe hartie,am luat una identica de pe net .Aceste CDI evoluate sant cu microcontroler ,calculeaza avansul in functie de turatie si se numesc ICU pt ca sant digitale. Daca motorul e cu injectie,mai au cativa pini la conector si alt soft in uC.Sant 'CDI'-uri pt tunarea motocicletelor,cu curbe de raspuns predefinite si selectabile din buton - si la motocicletele de serie.Cele care nu au uC,nu calculeaza avansul in functie de turatie,ci integreaza in timp amplitudinea semnalului de la generatorul de impulsuri; cu cat volanta se invarte mai repede,cu atat viteza unghiulara e mai mare si amplitudinea impulsului mai mare. este pe carburator.... Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 4, 2011 Partajează Postat Iulie 4, 2011 Presupun ca o aprindere pentru cele cu carburatie, oricate microcontrolere ar avea si cate "nshpe" functii tot la impulsul dat de un condensator in bobina de inductie se reduce. De aceea m-am referit la CDI ca fiind cea mai putin "evoluata" aprindere din aceasta gama si practic restul doar adauga functii noi. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 4, 2011 Partajează Postat Iulie 4, 2011 ICU pe care le-am reparat/vazut nu prea aveau condici la tensiuni mari...CDI presupune un condensator la~400V.In schimb am intalnit motociclete cu CDI(fabricatie '82) cu generator de 200Vca pt aprindere. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum