allez Postat Mai 8, 2011 Partajează Postat Mai 8, 2011 Credeti ca se poate obtine frecventa de 20MHz cu LM555? forma undei dreptunghiulara , si la iesinre sa am 9 V si 0.15 ~ 0,13 A Alimentand circuitul la 10 V si 0.60 A....Daca raspunsul este NU imi puteti sugera un montaj cu Quartz ( nu foarte complict , tinant cont ca sunt incepator ) Link spre comentariu
vsurducan Postat Mai 8, 2011 Partajează Postat Mai 8, 2011 Credeti ca se poate obtine frecventa de 20MHz cu LM555? forma undei dreptunghiulara , si la iesinre sa am 9 V si 0.15 ~ 0,13 A Alimentand circuitul la 10 V si 0.60 A....Daca raspunsul este NU imi puteti sugera un montaj cu Quartz ( nu foarte complict , tinant cont ca sunt incepator ) http://www.seekic.com/forum/22_circuit_ ... YSTAL.html Link spre comentariu
Spitfire Postat Mai 8, 2011 Partajează Postat Mai 8, 2011 nu sunt convins nici ca acel TTL va lucra la 20 MHz, in plus cu o tensiune de alimentare de 5V(mai mult nu suporta) nu veti obtine decat vreo 3,3V la iesire. cel mai bine e cu tranzistori. http://2.bp.blogspot.com/_zLj1Mx-ENMA/S ... tled-1.jpg Link spre comentariu
em2006 Postat Mai 9, 2011 Partajează Postat Mai 9, 2011 ... nu veti obtine decat vreo 3,3V la iesire....Montajul propus, cu un tranzistor, cat scoate la iesire? Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Mai 9, 2011 Partajează Postat Mai 9, 2011 ... nu veti obtine decat vreo 3,3V la iesire.... Montajul propus, cu un tranzistor, cat scoate la iesire? Cam tot pe acolo, undeva in jurul valorii de 2.5 ... 3V. Am testat eu o schema de oscilator foarte asemanatoare alimentata la 12V. Ca sa scoti 9V/ 0.15A radiofrecventa cum vrei tu iti trebuie un etaj de amplificare in clasa C cu 2N3866 pe langa oscilatorul cu cuartz, practic un mic etaj de emisie care sa elibereze 1.4W/60ohmi Si forma de unda va fi sinusoidala, nu dreptunghiulara. Link spre comentariu
em2006 Postat Mai 9, 2011 Partajează Postat Mai 9, 2011 [attachment=0]colpitts1.png[/attachment] Link spre comentariu