rvrazvan Postat Mai 8, 2011 Autor Partajează Postat Mai 8, 2011 Eu din ce banuiesc ... borbely suna mai comercial. Varianta cu o singura pentoda ca driver....mai multe distorsiuni.. deci probabil un sunet mai euforic care se preteaza strict la anumite genuri de muzica ... Sunt ingrozit de dimensiunile pe care o sa le aiba jucaria asta. In imaginile de mai sus dimenisunile sunt 30cm latime, 50 adancime, si 20 inaltime ->OUCH! tind sa te contrazic ... de exemplu , sasiul meu este , sa zic asa in dimensiuni placute ochiului ... un aspect 4:3 are L50/l35/h10 si m-am cam pripit cu masuratorile mergea si pe h=7 cm de ce vrei sa il faci de 20 de cm ??? banuiesc din cauza trafurilor pe care vrei sa nu fie la vedere ??? Sasiul efectiv o sa aibe 10 cm ...Numai panoul frontal o sa fie de 20 de cm inaltime . Asigura o protectie suplimentara ...si in plus pare mai dur ). Oricum o sa fac si o cusca de protectie pentru tuburi. Am vazut acum 2 saptamani o statie "audiofila" cu KT88 si cusca avea niste banane in capat care se infigeau in sasiu. Probabil o sa fac la fel. calitatea sunetului?! poate fi influentata de schema ,pina la un anumit punct depinde ce percepe fiecare din acel sunet,cit are urechea de antrenata sa mai tinem cont si de urmatoarele calitatea incintelor acustice,putini stiu ca incintele introduc cele mai multe distorsiuni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sursa de semnal ,daca ascultam mp3 ,am facut degeaba amplificatorul acustica ,camerei de auditie personal am vazut citeva amplificatoare construite cu mult sirg si zbatere,sunetul final MEDIOCRU mare atentie la auditie ,putem fi subiectivi ,se poate sa ne mintim singuri parerea mea despre cele doua scheme nu putem sa ne dam seama de calitatea sunetului decit realizind schemele De cele mai multe ori nu distorsiunile ARMONICE sunt deranjante. In special in cazul clasei A unde a doua armonica este predominanta nu are rost sa fim ingrijorati pentru 10% distorsiuni. Oricum nu cred ca sunt prea multe persoane care le pot auzi. Armonicile superioare si distorsiunle de intermodulatie nu prea apar la SE. . Borbely sau Nu, cel mai important lucru este sa am o sursa silentioasa si putin exagerata ca specificatii, sa nu fac cine stie ce greseli grave de impamantare. Vis a vis de urechi...Nu am urechile antrenate ce este drept, dar sunt destul de pretentioase. Din ce am observat nu prea ma atrag sunetele produse de PP-uri in general. In schimb sunt multumit destul de usor de sunetul de SE. Am ascultat cam putine SE ce este drept...ambele construite de mine. -> Recomand 6p14 conectat ca trioda! Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 9, 2011 Partajează Postat Mai 9, 2011 In clasaA-SE functionarea etajului final cu distorsiuni de neliniaritate minime inseamna "lipsa" armonici a doua sau nivelul acesteia minim cu putinta(ca sa pot obtine acest lucru conteaza cum trasez dreapta de sarcina si cum plasez punctul de functionare ,personal prefer o "lipsa" a armonici a doua...).Borbely nu sata rau la acest "capitol"(6s33s-se...,un punct de vedere personal),daca eu am "discutat ceva", am discutat puterea (cu distorsiunile asociate). Link spre comentariu
rvrazvan Postat Mai 9, 2011 Autor Partajează Postat Mai 9, 2011 Imi puteti explica .....cum anume se produc distorsiunile? stiu ca sunt in corespondenta directa cu nelinearitatea, dar nu inteleg clar modul in care acestea apar Link spre comentariu
Vizitator Moş Crăciun Postat Mai 10, 2011 Partajează Postat Mai 10, 2011 Imi puteti explica .....cum anume se produc distorsiunile? stiu ca sunt in corespondenta directa cu nelinearitatea, dar nu inteleg clar modul in care acestea aparAr fi necesară o definiţie a distorsiunilor:Orice diferenţă între forma semnalului la intrarea şi la ieşirea unui amplificator se numeşte distorsiune.(Am inventat pe loc această formulare pentru definiţia distorsiunilor.)Adică semnalul amplificat, la ieşire, nu este identic cu cel aplicat la intrare, oricât se străduiesc electroniştii.Sunt mai multe feluri de distorsiuni şi au mai multe cauze. Problema e vastă! Link spre comentariu
ggg Postat Mai 13, 2011 Partajează Postat Mai 13, 2011 Orice diferenţă între forma semnalului la intrarea şi la ieşirea unui amplificator se numeşte distorsiune.In opinia mea, definitia enuntata este foarte potrivita.Aceste diferente apar in amplitudine si in faza iar distorsiunile sunt apreciate ca fiind liniare sau neliniare, in functia de caracteristica de transfer a elementelor(incepand de la componente pana la un intreg circuit) care afecteaza semnalul.Cand se aduce vorba de distorsiuni, schema numai este suficienta.Trebuie acordat un maxim de atentie atat asupra calitatii componentelor cat si a modului de asamblare a amplificatorului.Gasesti foarte multa documentatie , despre acest subiect.Spor la treaba ! Link spre comentariu
sebi_c Postat Iunie 3, 2011 Partajează Postat Iunie 3, 2011 Asta-i o aproximare babeasca, care reflecta intrucatva definitia distorsiunilor. Fiind vorba de marimi masurabile, se defineste un coeficient de distorsiuni, sau pe scurt 'distorsiuni', ce exprima o relatie intre armonicile si fundamentala unui semnal. In engleza se numeste THD si definitia sa exacta poate fi vazuta aici, http://en.wikipedia.org/wiki/Total_harmonic_distortion . Astfel, daca un amplificator este excitat cu un semnal sinusoidal de frecventa F si se masoara la iesirea sa valoarea tensiunii (puterii) F, 2F, 3F .. , atunci se aplica relatia THD si se obtine valoarea sa procentuala. Link spre comentariu
rvrazvan Postat Decembrie 26, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2012 si dupa aproximativ 2 ani....obtinem ....ASTA ) Link spre comentariu
THOMAS Postat Decembrie 27, 2012 Partajează Postat Decembrie 27, 2012 si dupa aproximativ 2 ani....obtinem ....ASTA )***************************************************g]Felicitari,Razvan,in sfarsit este GATA!... ,ti-ai facut un cadou frumos de sarbatori.Pe cand alte proiecte??? Link spre comentariu
danzup Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 Pot sa confirm inca odata ca transformatoarele de iesire de la acest proiect sunt exceptional de bune !Domnule Lazaroiu, deoarece sunteti cel care le-ati calculat si realizat, va felicit inca odata !Fara nici un fel de exagerare suna mult peste Hammond si peste trafurile Audio Note cu acest tub si in aceasta schema, din pacate aceste 2 referinte le am ascultat cu acest tub in versiunea SE , alte comparatii nu mai pot face.In concluzie acest amplificator este cu o clasa peste mentionatele firme la : liniaritate , bas si distorsiuni. Acum ca si audiofil (rezident , sic !) ramane de vazut daca exista in lumea asta ceva mai placut urechilor mele decat 6P3S , cum am mentionat in repetate postari aceasta bijuterie de tub (6P3S) este pentru mine cel mai bun (numarul 1) in configuratia SE tetroda pura si apoi vine 6C33C la egalitate cu 300B pe locul doi.De gustibus non discutandum ! Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 Singurul transformator de ieşire Hammond care se poate "potrivi" acestei aplicaţii (în opinia mea) este 1640SEA în următoarea condiţie=secundarul destinat nativ 16Ω să fie cuplat la o sarcină de 8Ω.Aşadar cine spune că a "ascultat" Hammond... în această aplicaţie... trebuia să precizeze cât de cât condiţiile. Transformatoarele de ieşire cu care sunt echipate amplificatoarele Audio-note nu cred că trebuiau introduse în această inegalitate/comparatie(nu reţin să existe un amplificator SE Audio-note echipat cu 6s33s că tub final). Oricum amplificatorul rvrazvan arată frumos şi probabil funcţionează foarte bine ,dar entuziasmul trebuie mărginit uneori(pentru a păstra nota de seriozitate). Aş fi curios să văd o oscilogramă 20Hz sinus pentru un 10W în sarcină la ieşire şi desigur 10Khz-sqw (să ne facem o mică idee ,nu toată lumea poate ascultă amplificatorul ,sau gradul de subiectivism/obiectivism/aprecierea depind de un cumul de factori...). Link spre comentariu
danzup Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 Singurul transformator de ieşire Hammond care se poate "potrivi" acestei aplicaţii (în opinia mea) este 1640SEA în următoarea condiţie=secundarul destinat nativ 16Ω să fie cuplat la o sarcină de 8Ω.Aşadar cine spune că a "ascultat" Hammond... în această aplicaţie... trebuia să precizeze cât de cât condiţiile. Transformatoarele de ieşire cu care sunt echipate amplificatoarele Audio-note nu cred că trebuiau introduse în această inegalitate/comparatie(nu reţin să existe un amplificator SE Audio-note echipat cu 6s33s că tub final). Oricum amplificatorul rvrazvan arată frumos şi probabil funcţionează foarte bine ,dar entuziasmul trebuie mărginit uneori(pentru a păstra nota de seriozitate). Scuze nu am fost clar : AudioNote cu tubul 300B a fost comparat cu acest amplif , iar cel cu Hammond era cu El 34 dar toate in configuratie SE .Adica am cam comparat mere cu pere si cu prune . Scuze de exprimarea mea gresita. Sper ca acum am fost inteles. Repet e doar o parere personala (serios !). Link spre comentariu
adrian_pic Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 AudioNote cu tubul 300B a fost comparat cu acest amplif este forumist posesorul amplificatorului Audio Note? (Hammond + EL34 nu-i ceva rar deci nu "mi-a sarit in ochi") Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 AudioNote cu tubul 300B a fost comparat cu acest amplif este forumist posesorul amplificatorului Audio Note? (Hammond + EL34 nu-i ceva rar deci nu "mi-a sarit in ochi")la Audio Note in ultimul tip se asculta sigla dupa amp,nu ampul,multe LASA DE DORIT ca executie,componente,calitate sunet!!!!! Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 Pot sa confirm inca odata ca transformatoarele de iesire de la acest proiect sunt exceptional de bune !Domnule Lazaroiu, deoarece sunteti cel care le-ati calculat si realizat, va felicit inca odata !Fara nici un fel de exagerare suna mult peste Hammond si peste trafurile Audio Note cu acest tub si in aceasta schema, din pacate aceste 2 referinte le am ascultat cu acest tub in versiunea SE , alte comparatii nu mai pot face.In concluzie acest amplificator este cu o clasa peste mentionatele firme la : liniaritate , bas si distorsiuni. Acum ca si audiofil (rezident , sic !) ramane de vazut daca exista in lumea asta ceva mai placut urechilor mele decat 6P3S , cum am mentionat in repetate postari aceasta bijuterie de tub (6P3S) este pentru mine cel mai bun (numarul 1) in configuratia SE tetroda pura si apoi vine 6C33C la egalitate cu 300B pe locul doi.De gustibus non discutandum !incearca si un KT120,e tot tetroda ,are steroizi ,16..20W SE se simt altfel,si eu prefer 6P3C sau 6P3C-E dar cu KT120 se simte putere!!!! Link spre comentariu
imreberes Postat Decembrie 28, 2012 Partajează Postat Decembrie 28, 2012 Stiu pe cineva din Ungaria care are o "clona" de Audio Note facut de fostul reprezentant si serviceman a lui Audio Note. Zic fost, deoarece batranul a intrat in pensie. Niste preturi ingrozitoare a spus legat de acest proiect. Proiectul cu poze il puteti vedea aici : http://ear.hu/?p=488 . Finalul e cu putin peste 40kg . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum