bibanu47 Postat Aprilie 28, 2011 Partajează Postat Aprilie 28, 2011 Salut,Saptamana trecuta am fost obligat sa schimb rulmentii la turbina rotavina deoarece se deteriorase simeringul si rulmentul mare ramasese fara ungere si din acest motiv facea un zgomot de nu mai puteai vorbi in aceasta incapere.Pentru a inlocui acesti rulmenzi masina se demonteaza total si din acest motiv am fost obligat sa demontez instalatia electrica dupa toate anexele.Singura problema pe care am avut-o,a fost cu piesa din stanga rezistentei de incalzit apa ,la care este racordat un fir galben foarte rigid care am impresia ca de fapt este o conducta prin care circula un lichid,fiind un fel de termostat.Asa zisul fir galben care vine de jos si este lipit nu se poate demonta,duce sus la unul din butoanele de comanda si nu am avut de unde sa il demontez,astfel ca l-am sectionat cu sficul iar la montare nu a vrut sub nici o forma sa se lipeasca cu fludor si colofoniu(sacaz) si din acest motiv am fost obligat sa il leg prin rasucire cu patentul dupa care l-am izolat.Problema care o creaza este faptul ca are unele momente cand nu face tot programul complet si nu scoate apa de exemplu sau nu stoarce,dar nu intotdeauna.Va rog frumos daca ma poate ajuta cineva cu o lamurire,ce este acea piesa rotunga cu un fir galben rigid cositorit pe ea.Am expus doua poze:-1 sageata reprezinta piesa respectiva si linia arata zona unde am sectionat firul galben,-2 modulul intrerupator unde merge firul galben.Multumesc anticipat. Link spre comentariu
gymy Postat Aprilie 28, 2011 Partajează Postat Aprilie 28, 2011 Trebuie inlocuit termostatul.Nu ai cum sa-l mai repari.P.S. partea de jos a termostatului iese foarte usor cu o surubelnita. Link spre comentariu
str8klaw Postat Aprilie 28, 2011 Partajează Postat Aprilie 28, 2011 acea piesa cu fir galben este o sonda pentru controlul temperaturii in cuva ceea ce ati facut,atipagubit mai mult decat ati cistigat.Eu va sugerez sa chemati pe cineva priceput sa va schimbe si termostatul. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 28, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 28, 2011 Salut str8klaw, Iti multumesc pentru indrumari dar consideri ca m-ai ajutat cu ceva? Mi-ai raspuns cumva daca firul galben este conductor electric sau altceva? Ca trebuia sa chem meserias stiam,a mai venit la un vecin si a batut cu ciocanul in axul turbinei de a rupt si niturile de prindere si a deformat si axul,pentru asta trebuia sa-l chem? Consideri ca fiind mecanic auto de peste 22 de ani si extragand si depresand totul cu ajutorul presei fara sa deformez ceva am gresit? Trebuia sa il chem pe meseriasul de la artic ca sa schimb jumatate din masina ca nu are el scule si e grabit ca mai are de stricat 10 masini pana in seara? Cumpar termostatul,e problema mea dar am presupus ca acea piesa e termostat si speram ca pe acest forum sa gasesc intelepciunea cuvenita,acest forum are menirea de a initia utilizatorul nu de ai face morala. Tu ai ridicat vreodata capota la masina? De ce ti-ai permis sa umbli acolo si nu m-ai chemat? Daca doresti sa vezi cine sunt da o cautare pe google cu subiectul "bibanu47" sa vezi ce scoate apoi da-mi un link sa vad si eu ce esti capabil sa faci inafara de a critica. Cu respect rog pe cineva care lucreaza in domeniu sa imi spuna ce este firul galben,pentru aceasta intrebare am deschis topicul,va multumesc anticipat si ma repet ,vreau parerea unei persoane autorizate. Link spre comentariu
YO2LFF Postat Aprilie 28, 2011 Partajează Postat Aprilie 28, 2011 Salut, bibanu47!Firul galben de fapt e o teava subtire care leaga senzorul de partea de actionare.Senzorul contine un gaz (de obicei freon), care se dilata direct proportional cu temperatura.Presiunea care apare (datorita temperaturii apei din bazin), comanda alimentarea rezistentei de incalzire. Este un simplu releu termic. Daca ai taiat tevusca, ai distrus iremediabil termostatul. Cu stima! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 29, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 29, 2011 Salut YO2LFF,Mii de multumiri pentru detaliile complete,acum sunt perfect edificat.Am presupus ca este o teava foarte fina prin care circula un lichid deoarece la sectionarea ei cu sficul am simtit un miros specific.Asta e, din greseli se invata,data viitoare voi sti.Inca o data multumesc frumos. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum