H Robert Postat Aprilie 27, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2011 am acest dimmer de la aspirator cum sa-l leg la motor ? http://img3.imageshack.us/i/dsc00156ewz.jpg/ http://img717.imageshack.us/i/dsc00157w.jpg/ http://img847.imageshack.us/i/dsc00158gk.jpg/ Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 am acest dimmer de la aspirator cum sa-l leg la motor ?Firele rosii la retea(priza) si cele albastre la motor. Link spre comentariu
H Robert Postat Aprilie 27, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2011 Mersi pt ajutor tuturor Link spre comentariu
leoncris Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 Salut am si eu un motor de masina de spalat si vreau sa fac din el tot polizor doar ca motorul meu este fara peri pe rotor este de la o masina de spalat albalux 11 cum pot sa ii fac turatia reglabila la motor pentru a putea poliza si lucruri mai finute cu el?Fa totusi o demultiplicare prin curea la 1400rpm , e mai sigur si cu piatra de diametru mic,sub 100mm. Link spre comentariu
H Robert Postat Aprilie 27, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 27, 2011 triacul este de 12A sa-l schimb cu unul de 25? Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 Masurati cat consuma(nu cred ca depaseste 2A) si decideti in functie de aceasta. Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 am acest dimmer de la aspirator cum sa-l leg la motor ?Firele rosii la retea(priza) si cele albastre la motor.ca sa fii sigur ca nu sar artificii, poti pune de proba un bec mai mare de 200w in serie cu motorul si vezi daca totul se comporta bine si se invarte motorul , daca becul e aprins partial e bine daca se aprinde la maxim ca normal la retea e rau .spor la treaba.triacul de 12 A tine pana la 2640 w sau macar atata ar trebui sa fie din calcule , oricum e arhisuficient ,daca se inferbanta prea tare radiatorul ii poti pune un radiator mai mare Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 ca sa fii sigur ca nu sar artificiiDaca va uitati la partea placata, se observa ca unul dintre firele rosii este conectat direct cu unul albastru si celalalt rosu trece prin triac spre celalalt fir albastru.[attachment=0]dsc001.jpg[/attachment] Link spre comentariu
mihaighe Postat Aprilie 28, 2011 Partajează Postat Aprilie 28, 2011 E posibil ca motorul sa aiba acea putere daca este de tipul cu rotor bobinat si cu perii,dar mare atentie la turatii ca de obicei pietrele de polizor nu suporta turatii cu mult peste 3000.Reglajul de turatie nu poti sa-l faci cu un variator simplu pentru ca acest tip de motor are obiceiul sa se ambaleze atunci cand nu este in sarcina si risti sa sara bucati din piatra In schema masinilor de spalat exista variator cu cale de reactie(de obicei pe motor este un traductor) si astfel se mentine turatia constanta si in gol si in sarcina plus ca in sarcina se ajunge la turatie treptat pentru a ajuta motorul.Cel mai bine este sa studiezi schema de la placa electronica a masini de spalat(sau da la alta masina) si sa incerci sa o adaptezi la motorul tau.MARE ATENTIE polizoarele de banc nu se fac cu motoare cu colector !!datorita masei mari a piertei de polizor la turatii mari pot aparea vibratii necontrolate care fac sa sara bucati din piatra.Ca exemplificare uitate la diametrul fulii de pe motor si la cel al fulii de la cuva la o masina cu motor de tipul asta si astfel o sa realizezi cam ce fel de reductor cu curea trebuie sa faci (unul foarte mare) Link spre comentariu
Vizitator amper63 Postat Aprilie 29, 2011 Partajează Postat Aprilie 29, 2011 Am un motor de masina de spalat si vreau sa fac din el polizor,dar turatia lui e de pana la 15000 RPM, si dupa parera mea e cam mare turatia pt piatra de polizor(piatra nu o sa il prind direct pe ax,o sa vina pe un angrenaj cu,curea),daca are cineva o schema pt reglarea turatiei a unui motor monofazat sa ma ajute si pe mine. Link spre comentariu
H Robert Postat Aprilie 29, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 29, 2011 Domnule amper63 ce vreti sa spuneti cu mesajul citat de la postul meu? Link spre comentariu
H Robert Postat Iunie 22, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 22, 2011 Am legat dimmerul la motor nu stiu ce sa zic turatia sa mai micsorat, dar indeajuns pt a nu sparge piatra si a functiona?l-am filmat http://www.youtube.com/watch?v=ghMu6vJctik Link spre comentariu
H Robert Postat Iunie 30, 2011 Autor Partajează Postat Iunie 30, 2011 Am citit intr-o carte ca aplicarea unei tensiuni electromotoare aditionale pe rotor, in directia opusa tensiunii induse de campul invartitor determina micsorarea turatiei pana cand alunecare este suficienta ca acelasi tensiune sa fie indusa.O tensiune electromotoare aditionala , in acelasi sens,determina cresterea vitezei in aceasi masura,Intrebarea mea este. Daca se alimenteaza un motor cu perii doar la bornele infasurari statorice si nu inseriat cu infasurarea rotorica, si la aplicarea unei tensiuni electromotoare pe colector in directia opusa tensiuni induse de campul invartitor, ar micsora turatia motorului? Link spre comentariu
em2006 Postat Iunie 30, 2011 Partajează Postat Iunie 30, 2011 ...Intrebarea mea este. Daca se alimenteaza un motor cu perii doar la bornele infasurari statorice...motorul refuza sa porneasca... Link spre comentariu
H Robert Postat Iulie 25, 2011 Autor Partajează Postat Iulie 25, 2011 Am o problema am tensiune pe stator si anume am masurat 103V. nici o spira din infasurarea statorica nu atinge statorul , statorul este izolat fata de spire cu hostaphan, am verificat si nici un fir nu face cotact cu miezul magnetic,e posibil ca infasurarea statorica sa induca in miez tensiune? sau care ar putea fi problema? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum