Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Vreau sa-mi construiesc 1 robot mic RC

Vizitator K18

Postări Recomandate

As dori sa imi construiesc 1 robot mic tip RC (-Radiocomanda- wireless -) ... dar nu stiu cum??va rog ajutati-ma ...(Nu sunt bogat si nu imi pot permite sa cumpar piese scumpe)... as dori niste sfaturi , ideei , ceva ajutor din partea voastra ... pt ca sunt incepator si stiu foarte putin din toata electronica asta si partea robotica si programarea unui mic robot.....in schimb am ceva piese pt inceput (toate sunt piese vechi dar sunt ok - nu sunt arse! ...sunt in stare de functionare) ex : 2 monitoare vechi (clasice) , motorase (de voltaj mic) , fire (conductoare) , 1 placa de baza -PC- , 1 sursa veche -PC- ,1 cd-rom -PC-, 1 radio-casetofon vechi , mouse -pc-, tastatura -pc- ,radio portabil+casti (cu bateri 2 AAA-1.5v),telefoane mobile vechi,1 aparat foto vechi,1 tv vechi , 1 feon (de uscat parul) vechi,1 cooler cu racitor -pt procesor -pc-,1 cooler pt sursa -pc-,transformatoare de putere mica ex :5-12v,..etc :d deci am ceva piese pt inceput ..dar am nevoie de putin ajutor sa ma pot descruca sa imi construiesc robotelul ...sper sa il pot face cat mai rapid ...sa aveti o zi buna si va multumesc

Modificat de Madalina: 7/08/2011

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Ticu

2

• rares01

1