cosmos Postat Aprilie 13, 2011 Partajează Postat Aprilie 13, 2011 Salut! va rog sa ma ajutati cu o schema wie87 ex ceva mai clara fata de asta care o am eu.Multumesc! Link spre comentariu
tv1 Postat Aprilie 13, 2011 Partajează Postat Aprilie 13, 2011 Salut! va rog sa ma ajutati cu o schema wie87 ex ceva mai clara fata de asta care o am eu.Multumesc! viewtopic.php?t=70850&p=627938#p627938sauviewtopic.php?t=82394&p=737708#p737708 Link spre comentariu
cosmos Postat Aprilie 13, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2011 masina indica eroarea f08pe placa de baza am gasit cablajul carbonizat(am facut o schema cu locul unde s-a produs) dar nu vad ce ar fi putut sa afecteze Am curatat acel loc dar eroarea persista , am sa verific si presostatul ca la sad ceva se refera eroarea (sper)Ati mai intalnit careva aceasta problema? Link spre comentariu
cosmos Postat Aprilie 13, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2011 Salut! va rog sa ma ajutati cu o schema wie87 ex ceva mai clara fata de asta care o am eu.Multumesc! viewtopic.php?t=70850&p=627938#p627938sauviewtopic.php?t=82394&p=737708#p737708 Stiam ca am mai lucrat cu aceasta schema , am cautat prin mesajele male dar nu am dat peste ea. Multumesc foarte mult!O parere....... despre defect? Link spre comentariu
cosmos Postat Aprilie 15, 2011 Autor Partajează Postat Aprilie 15, 2011 Eroarea f8 in germana F08: Relais Heizwiderstand Waschen festgeklebt (wird bei Leer gemeldet) oderDuckschalter hängt auf Voll (Leer und Voll gleichzeitig)- Funktionstüchtigkeit der Kontakte des Verbinders J3 auf der Karte überprüfen- Den Zustand des Druckschalters kontrollieren, indem man den Durchgang prüft am Kabelverbinder J3 Pin 2 und4 (darf nur mit leerem Bottich vorhanden sein) und Pin2 und 3 (mit Wasser in Trommel) undPin 2 und 1 (darf nur mit Wasser im Bottichüber dem Normalstand, über Hälfte des Türschauglases vorhanden sein).- Verkabelung J3/Druckschalter überprüfen- Anschluss Widerstand Verbinder J3 Pin 5 und 6 überprüfen.- Druckschalter ersetzen- Karte ersetzenEroare f8 in romana tradus cu googleF08: Rele de spalat rezistor lipit (să fie raportate la ralanti) sauComutator Duck depinde de un complet (timp plin sau gol)- Verificaţi funcţionarea date de contact conectorul J3 de pe hartă- Verificaţi starea de control comutator de presiune prin examinarea trecerea J3 conectorul cablului pinul 2 şi4 (pot fi disponibile doar cu un vas gol) şi PIN-ul2 şi 3 (cu apa in tambur) şiPin 2 şi 1 poate (în cadă cu apăpeste nivelul normal, aproximativ jumătate din vizor usa sunt disponibile).- Verificati cablajul J3/Druckschalter- Verificaţi rezistenţa conexiunea pinii J3 conector 5 şi 6.- Înlocuiţi presostat- Înlocuiţi cardCe vrea sa zica aici?F08: Rele de spalat rezistor lipit (să fie raportate la ralanti) sauComutator Duck depinde de un complet (timp plin sau gol) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum