Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Spatiu mare 200 300 mp amplificare - 70v

kappa_ii

Postări Recomandate

am nevoie sa sonorizez la volume medii un spatiu de 200 300mp - difuzoare cu montare in plafonce imi recomandati - de unde se pot cumpara difuzore si amplificatoarul necesar ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• kappa_ii

3

• adrian_pic

2

• danzup

1

• hpavictor

1

Top autori în acest subiect

De pe Okazii.ro ! Vezi ca exista pe forum o sectiune de consultanta . Sfaturile de la cei " priceputi " nu prea merita sa le bagi in seama . Majoritatea nu au experienta in audio , dar nici de viata ( sunt elevi ) asa ca ignora tot !

Link spre comentariu

am nevoie sa sonorizez la volume medii un spatiu de 200 300mp - difuzoare cu montare in plafonce imi recomandati - de unde se pot cumpara difuzore si amplificatoarul necesar ?

Multe teste la fata locului cu diferite scule pe care sa le poti returna daca nu corespund !Sigur ca un amplificator profesional de putere si cu multe difuzoare de banda larga legate serie - paralel !Asta daca e un magazin sau ceva .Mai poti trece la amplificator profesional de linie si difuzoare de plafon cu transformatore de linie si atunci reglezi fiecare difuzor in parte . ... de obicei un astfel de proiect e greu de facut fara teste audio indelungate la fata locului .....
Link spre comentariu

nu pot face teste - trebuie sa ma duc cu solutia finala pe care sa o si montez .suma alocata 1000 1500 euro .doar amplificator si difuzoare incastrate - as putea incerca si cu amplificator normal dar la distante mari pierderile sunt destul de mari .si difuzoarele ar trebui sa fie pe 16 32 ohm pentru a putea lega in paralel mai multe . - altfel ar trebui sa folosesc mai multe amplificatoare .

Link spre comentariu