Vizitator blizzard161 Postat Aprilie 5, 2011 Partajează Postat Aprilie 5, 2011 As vrea sa fac o placa cu relee pe usb ca cea din imagine. Problema este ca sunt incepator in electronica. Am tot cautat pe internet schema circuitului dar nu am gasito. Daca ma poate ajuta cineva cu ea as fi recunoscator. Multumesc Link spre comentariu
diablero Postat Aprilie 6, 2011 Partajează Postat Aprilie 6, 2011 Nu am schema, daca ai un cod al placii (si stii si producatorul) poate cauti si pe forum-urile din strainatate. Vad LED-urile si releele (din punctul meu de vedere ar trebui atacate de cate un tranzistor), foarte probabil puse pe un port in iesire. Nu vad clar unde sunt intrarile. Apoi, pentru USB, ori MCU are resurse hardware USB, ori daca nu trebuie sa apara un FT232 care sa faca acest tip de comunicatie (se mai vede un CI mic langa MCU). In plus, in afara de schema, este nevoie si de software-ul scris in MCU (cel putin pentru comunicarea USB si comanda releelor). Sper ca raspunsul ti-a fost, cat de cat, de folos. Link spre comentariu
diablero Postat Aprilie 6, 2011 Partajează Postat Aprilie 6, 2011 Scuze, vad mai bine acum: este un ULN care ataca releele si LED-urile (tranzistoarele de atac sunt pe chip). IC mic este fie FT232, asa cum am spus deja (face comunicarea cu USB) fie un MCU inzestrat cu resurse USB hardware - nu disting bine ce scrie pe el. Cred ca anclansarea releelor este comandata dintr-un software care ruleaza pe PC (asta insa nu exclude software-ul de comunicatie care trebuie scris in MCU, asta daca exista MCU pe placa). Link spre comentariu