Vizitator hakaturbo Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 Salut ,am nevoie de sfaturi pentru a lega 2 condensatoare de 22000uf fiecare 40/46V +50% -20 %la intrarea in amplificator auto. Link spre comentariu
cristian2009 Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 Vrei sa-i folosesti la filtrarea tensiunii de alimentare ? Link spre comentariu
Vizitator hakaturbo Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 Vrei sa-i folosesti la filtrarea tensiunii de alimentare ?da Link spre comentariu
davidut5 Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 Se leaga in paralel si obtii 44 000 uF ceea ce nu este mult, daca abia la 1-2 F(1 000.000 uF) se simte o mare diferenta, asta daca il ai pe masina.Daca il ai alimentat din vreun transformator cu punte redresoare sunt numai buni, tot in paralel pe alimentare se leaga, + cu +, si - cu - . Link spre comentariu
Vizitator hakaturbo Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 pe masina il am, oare se incalzesc condensatorii? Link spre comentariu
davidut5 Postat Aprilie 1, 2011 Partajează Postat Aprilie 1, 2011 In functionare normala nu se incalzesc. Se incalzesc daca inversezi polaritatea, poate sa si bubuie, sau daca depasesti voltajul maxim pe care il accepta si aici risc de explozie. In cazul tau voltajul nu ai cum sa-l depasesti, si la legare sa fii atent + la + si - la - Link spre comentariu
Vizitator comfel Postat Aprilie 2, 2011 Partajează Postat Aprilie 2, 2011 Salut ,am nevoie de sfaturi pentru a lega 2 condensatoare de 22000uf fiecare 40/46V +50% -20 %la intrarea in amplificator auto.Eu nu inteleg de ce ai nevoie de cond cu asemenea valori la un banal Amplificator .este suficient un cond de 1000=2200uf /25VCond de valori f mari la incarcare ia peste 10A in milisec.. .De ce te legi la cap daca nu te doare ....... Link spre comentariu
rimache Postat Aprilie 2, 2011 Partajează Postat Aprilie 2, 2011 Condensatorul ala nu foloseste la filtrare. Se foloseste ca rezerva de energie putand debita curenti mari pentru un timp foarte scurt atunci cind amplificatorul ajunge la putere maxima (pe frecvente joase) si are nevoie de varfuri de curent mult peste curentul nominal. Bateria masinii e mai lenesa si nu face fata la asigurarea energiei necesare atunci cand amplificatorul este la "peak". Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum