Vizitator tiripan_lucian Postat Martie 30, 2011 Partajează Postat Martie 30, 2011 buna seara tuturor!!am cateva probleme:1. am un difuzor de subwoofer auto (sony xs-l1230), si mi s-a dezlipit putin membrana pe margine(3-4cm).cine ma poate ajuta, sa imi poate spune cum il pot lipi?2. in cazul in care pct. 1 se rezolva as vrea sa il folosesc in casa pe post de subwoofer, insa ma poate ajuta cineva cu cateva idei despre creearea unei incinte? mentionez ca sunt incepator!! Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 30, 2011 Partajează Postat Martie 30, 2011 1. http://www.manualshark.org/manualshark/ ... f_2647.pdf Nu este tocmai o alegere potrivita pentru casa. Sensibilitatea lui e destul de redusa... in camera anechoica, are la 100Hz, vreo 96-97dB. 2. Adeziv: Epoxy Universal (Bison sau Moment). Or mai fi si altele, dar cred ca-i suficient... Link spre comentariu
Vizitator tiripan_lucian Postat Martie 31, 2011 Partajează Postat Martie 31, 2011 nomikos : 1.multumesc pt solutia oferita la lipire(o sa incerc in weekend),2. in cazul in care reusesc sa construiesc ceva nu cred ca voi "abuza de puterea lui". Link spre comentariu