Vizitator gogu190 Postat Noiembrie 15, 2005 Partajează Postat Noiembrie 15, 2005 am doua difuzoare de 10'' de sub , mobile authority dar nam caracteristicile tehnice la ele...si as vrea sa fac un subwoofer cu ele doua, in aceiasi incinta ptr o putere mai mare..difurile au vreo 50 - 60 w rms fiecare....va rog daca puteti sa ma ajutati cu niste planuri, ca sunt incepator, ceva asa in general .... Link spre comentariu
radue Postat Noiembrie 16, 2005 Partajează Postat Noiembrie 16, 2005 Daca nu ai caracteristicile tehnice atunci nu ramane decat o optiune: o incinta la plezneala. :rolleyes: Link spre comentariu
Silviu26 Postat Noiembrie 16, 2005 Partajează Postat Noiembrie 16, 2005 pune si tu o poza, un cod, cevavezi si tu daca sunt bune pt bass reflex ( suspensia tare ) sau pt inchisa ( suspensia moale ) si le faci o cutie de vreo 60-70 de litrisper ca nu am aberat prea mult Link spre comentariu
Vizitator gogu190 Postat Noiembrie 16, 2005 Partajează Postat Noiembrie 16, 2005 da..pai cred ca sunt d bass ptr ca au membrana foarte mare..o sa puna azi sau maine o poza cu ele Link spre comentariu
radue Postat Noiembrie 16, 2005 Partajează Postat Noiembrie 16, 2005 nu conteaza daca e mare, conteaza daca au suspensia tare, ca daca o au moale sigur merge incinta inchisa Link spre comentariu
dividivus Postat Noiembrie 16, 2005 Partajează Postat Noiembrie 16, 2005 Poate te ajuta asta http://www.epanorama.net/documents/audi ... eters.html sau asta: PS: ca generator de sunete poti folosi programul "Sound Generator". Nu va fi cel mai fidel, dar totusi o sa te orienteze in calcularea incintei. Bafta. Link spre comentariu
Vizitator gogu190 Postat Noiembrie 16, 2005 Partajează Postat Noiembrie 16, 2005 uitati pozele cu un difuzor folosit momentan la o boxa care a fost cam un esec( a fost facuta cam dupa ureche), si p care o voi desface... Link spre comentariu