Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

incinta bas reflex doua difuri

Vizitator gogu190

Postări Recomandate

Vizitator gogu190

am doua difuzoare de 10'' de sub , mobile authority dar nam caracteristicile tehnice la ele...si as vrea sa fac un subwoofer cu ele doua, in aceiasi incinta ptr o putere mai mare..difurile au vreo 50 - 60 w rms fiecare....va rog daca puteti sa ma ajutati cu niste planuri, ca sunt incepator, ceva asa in general ....

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 39
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Silviu26

10

• dividivus

9

• adi_0106

5

• radue

3

Top autori în acest subiect

pune si tu o poza, un cod, cevavezi si tu daca sunt bune pt bass reflex ( suspensia tare ) sau pt inchisa ( suspensia moale ) si le faci o cutie de vreo 60-70 de litrisper ca nu am aberat prea mult

Link spre comentariu

din cate vad si imi dau seama suspensia e destul de flexibila astef incat cel mai bine a-r fi o incinta inchisazic ca la 10 inchi a-r fi bun un volum de 60 -80 de litriasta daca nu ai cum sa masori parametrii :finga:

Link spre comentariu

Pentru gogu190:

Uite ca m-am enervat! Este ca si cum ai fi cerut sa zicem parametrii (CP, cuplul, demaraj 0-100 km/h) unui Mercedes. Dar exista mai multe clase si modele de masina sus amintita. Omul de unde sa stie ca vrei parametrii modelului clasei A cu motor de 1.6 sau 1.8 (nu stiu daca exista, este numai ca exemplu). Sa zicem ca stim ca diful are 10'' (deci nu poate fi clasa S de la Mercedes).

Cum a zis mai inainte si Silviu26, ar fi bine daca te-ai uita la partea posterioara de la magnetul difuzorului si sa ne scrii ce scrie pe acolo (adica da-ne modelul difuzorului, trebuie sa fie ceva scris pe acolo)....si pe urma mai vedem noi.

Astea le-am gasit (sunt si cateva modele de Mobile Authority):

http://www.thielesmall.com/database.asp

Pentru FORUMISTI:

Este un site bun. Uitati-va si la "link"-uri, poate fi de folos. Puneti si voi la "Favorites"

Link spre comentariu