Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

releu incarcare moto!!


Vizitator cristyyoo

Postări Recomandate

Am confundat triacul cu tiristorul , in schema nu prea se observa ca ar fi triac, si nu am cautat seria sa vad ce este!Am fost in bv si am cumparat toate piesele noi pentru schema lui @tyc!Sa vad daca am timp sal fac in seara asta daca nu maine!@tyc, semireglabilul cam la cat sal setez? ai idee? sa nu bag tensiune mai mare de 15V pe instalatie!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 298
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Cilibiu

    84

  • Big

    34

  • miron1947

    15

  • madcox

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator tyc

Alimenteaza montajul ,pe banc,la17V (18 ,24 cat ai) si regleaza Uincarcare la 14,2V .Sa nu uiti sa pui o baterie de accu la iesire!Pana pui la punct tot nu (NU) turna nimic in rasina ;semireglabilul poti sa-l blochezi cu un strop de silicon sanitar pe surub.

Link spre comentariu

Eu v-as sugera sa stabiliti doar valorile cu acel semireglabil si ulterior sa-l inlocuiti cu rezistente pentru a obtine o constructie mai rezistenta la vibratii.

la pornirea motorului tensiunea creste brusc la 14,5 apoi in 1-2 secunde scade pana la 13,7-13,8

La regulatoarele auto Bosch, este considerata corecta tensiunea aflata in intervalul 13,3V-14,6V, deci lucreaza corect regulatorul Dvs.
Link spre comentariu

Am facut regulatorul, lam setat la 14.5V. Cu un bec xenon tensiunea este de 14.5V , dar cand pun si al 2-lea bec, tesnsiunea scade la 12.7V, daca opresc motorul cu xenoanele pornite, tensiunea scade la 11V. Deci totusi este mult mai bine decat cu celalt!Am masurat daca incarca bateria cu xenoanele pornite , si o incarca cu 200mA! In schimb la relantiu imi suge 5A din baterie , si cu mot oprit 9.5A!Se pare ca nu duce alternatorul mai mult!Totusi acest regulator este mai bun decat cel original!@tyc poate sa influenteze puntea , functionarea regulatorului? :nas: Eu am folosit diode rapide 30A/600V, si totusi mi se pare cam ciudat sa nu duca alternatorul mai mult de 8A la 14.5V!

Link spre comentariu

Am masurat daca incarca bateria cu xenoanele pornite , si o incarca cu 200mA!

Aceasta situatie trebuie evitata si la masini cu acumulatoare de capacitatea mare si anume, utilizarea consumatorilor cand motorul este oprit.Este motivul pentru care unele automobile sunt dotate cu o sirena(buzer) care porneste cand sunt aprinse farurile, motorul oprit si se deschide usa soferului.
Link spre comentariu
Vizitator tyc

Alternatoarele moto sant calculate sa genereze puterea nominala la 5...6k rpm.La relanti sau in apropiere are genereaza putina energie.Acum ai toate componentele,poti sa faci sch Skrut dar rezultatele sant aceleasi ,nu duce generatorul atatia consumatori .In cartea motocicletei sau original cum era? Cu un H4 de 55/60W sau doua de 30W?

Link spre comentariu

Pai pe unde am zis ce marca am.....au cam ras, ca e linhai , ca e china..... nui bun!Eu asta miam permis, si sincer sa fiu sunt multumit, viteza maxima atinsa 135km/h, 0-70km in 4 secunde... design placut pentru mine! Lam luat cu 2000 lei, si in stare foarte buna, aspect 9 din 10!

Link spre comentariu
Vizitator tyc

Arata bine ,atentie cu kg si consumatorii.Incearca solutii de iluminat cu leduri. Un xenon de 35W ,care consuma 45 lampa e de 35W, furnizeaza 3200 lumeni (90lm/W) ,am obtinut aceasta putere XM-L la 130lm/W .Dar noile MT-G2 de la Cree furnizeaza 2100lm la 25W. Poti sa obtine peste 200lm/W daca le lasi la mai putin .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări