Cilibiu Postat Aprilie 27, 2012 Partajează Postat Aprilie 27, 2012 Am confundat triacul cu tiristorul , in schema nu prea se observa ca ar fi triac, si nu am cautat seria sa vad ce este!Am fost in bv si am cumparat toate piesele noi pentru schema lui @tyc!Sa vad daca am timp sal fac in seara asta daca nu maine!@tyc, semireglabilul cam la cat sal setez? ai idee? sa nu bag tensiune mai mare de 15V pe instalatie! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 27, 2012 Partajează Postat Aprilie 27, 2012 Alimenteaza montajul ,pe banc,la17V (18 ,24 cat ai) si regleaza Uincarcare la 14,2V .Sa nu uiti sa pui o baterie de accu la iesire!Pana pui la punct tot nu (NU) turna nimic in rasina ;semireglabilul poti sa-l blochezi cu un strop de silicon sanitar pe surub. Link spre comentariu
Cilibiu Postat Aprilie 27, 2012 Partajează Postat Aprilie 27, 2012 Ok, asa o sa fac.Mersi de ajutor! Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Eu v-as sugera sa stabiliti doar valorile cu acel semireglabil si ulterior sa-l inlocuiti cu rezistente pentru a obtine o constructie mai rezistenta la vibratii. la pornirea motorului tensiunea creste brusc la 14,5 apoi in 1-2 secunde scade pana la 13,7-13,8La regulatoarele auto Bosch, este considerata corecta tensiunea aflata in intervalul 13,3V-14,6V, deci lucreaza corect regulatorul Dvs. Link spre comentariu
Cilibiu Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Am facut regulatorul, lam setat la 14.5V. Cu un bec xenon tensiunea este de 14.5V , dar cand pun si al 2-lea bec, tesnsiunea scade la 12.7V, daca opresc motorul cu xenoanele pornite, tensiunea scade la 11V. Deci totusi este mult mai bine decat cu celalt!Am masurat daca incarca bateria cu xenoanele pornite , si o incarca cu 200mA! In schimb la relantiu imi suge 5A din baterie , si cu mot oprit 9.5A!Se pare ca nu duce alternatorul mai mult!Totusi acest regulator este mai bun decat cel original!@tyc poate sa influenteze puntea , functionarea regulatorului? Eu am folosit diode rapide 30A/600V, si totusi mi se pare cam ciudat sa nu duca alternatorul mai mult de 8A la 14.5V! Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Am masurat daca incarca bateria cu xenoanele pornite , si o incarca cu 200mA!Aceasta situatie trebuie evitata si la masini cu acumulatoare de capacitatea mare si anume, utilizarea consumatorilor cand motorul este oprit.Este motivul pentru care unele automobile sunt dotate cu o sirena(buzer) care porneste cand sunt aprinse farurile, motorul oprit si se deschide usa soferului. Link spre comentariu
Cilibiu Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Da am vazut la multe masini asta!Am dat datele astea doar ca comparatie! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Alternatoarele moto sant calculate sa genereze puterea nominala la 5...6k rpm.La relanti sau in apropiere are genereaza putina energie.Acum ai toate componentele,poti sa faci sch Skrut dar rezultatele sant aceleasi ,nu duce generatorul atatia consumatori .In cartea motocicletei sau original cum era? Cu un H4 de 55/60W sau doua de 30W? Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Care este numele motocicletei? Link spre comentariu
Cilibiu Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 ...............LIFAN LF125-30Sper sa nu radeti de mine! Asta miam permis! Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 De ce sa rad, eu n-am nici atat. Link spre comentariu
Cilibiu Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Pai pe unde am zis ce marca am.....au cam ras, ca e linhai , ca e china..... nui bun!Eu asta miam permis, si sincer sa fiu sunt multumit, viteza maxima atinsa 135km/h, 0-70km in 4 secunde... design placut pentru mine! Lam luat cu 2000 lei, si in stare foarte buna, aspect 9 din 10! Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Sa-l stapaniti sanatos si fara reparatii. Link spre comentariu
Cilibiu Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Deocamdata nu am avut probleme, doar ca il mai tunez asa un pic, xenoane, angel ayes, vreau sa ii pun niste tobe sport, un filtru sport!Mersi de apreciere! Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Arata bine ,atentie cu kg si consumatorii.Incearca solutii de iluminat cu leduri. Un xenon de 35W ,care consuma 45 lampa e de 35W, furnizeaza 3200 lumeni (90lm/W) ,am obtinut aceasta putere XM-L la 130lm/W .Dar noile MT-G2 de la Cree furnizeaza 2100lm la 25W. Poti sa obtine peste 200lm/W daca le lasi la mai putin . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum