Vizitator cristyyoo Postat Martie 26, 2011 Partajează Postat Martie 26, 2011 am si eu o motoreta un cbr de 600 f2 si de cand am scoso de la iernat am constatat ca nu imi mai incarca cu trebuie imi incarca 12 ijn relanti 17 in ture iar daca am consumatori aprinsi scate undeva la 9-10 indiferent daca e in ture sau relantiu... toata lumea mi-a zis ca e releu clar... ca e boala la tipu asta de moto... intrebarea mea e dca poate cineva sa ma ajute cu unul dinasta facut acasa.... pt ca nu am 100-200e pt a cumpara unu nou... precizez ca platesc mana de lucru piese tot.... eu unu nu ma pricep la electronica... si decat sa ard si altceva pe acolo mai bine ma lipsesc.... multumesc anticipat! Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Martie 26, 2011 Partajează Postat Martie 26, 2011 am si eu o motoreta un cbr de 600 f2 si de cand am scoso de la iernat am constatat ca nu imi mai incarca cu trebuie imi incarca 12 ijn relanti 17 in ture iar daca am consumatori aprinsi scate undeva la 9-10 indiferent daca e in ture sau relantiu... toata lumea mi-a zis ca e releu clar... ca e boala la tipu asta de moto... intrebarea mea e dca poate cineva sa ma ajute cu unul dinasta facut acasa.... pt ca nu am 100-200e pt a cumpara unu nou... precizez ca platesc mana de lucru piese tot.... eu unu nu ma pricep la electronica... si decat sa ard si altceva pe acolo mai bine ma lipsesc.... multumesc anticipat!Este posibil sa ai bateria descarcata,sau dusa.Incarca bateria pe un redresor,sau imprumuta o baterie sigur buna;daca gasesti aceleasi tensiuni,atunci e dus releul. Link spre comentariu
Vizitator cristyyoo Postat Martie 27, 2011 Partajează Postat Martie 27, 2011 bateria e buna daca o redresez imi porneste instant nu am nici o trb....si daca merg cu motoreta fara consumatori la fel imi porneste pt ca imi incarca intre 13 si 17 problema mare e faptu ca daca aprind faru scade undeva la 10-11 deci este exclusa varianta cu bateria ... si mai mult ca sigur e releu... Vad ca nu se incumeta nimeni sa imi faca si mie un montaj dinasta..... macar o schema ceva puteti sa ma ajutati ca pana la urma o sa incerc eu sa fac ceva.... daca iese fum sa stiti ca e de la gratar nu de la montaj:))) din cate am citit pe forum am magneti permanenti si pe releu am 5 fire unu rosu unu verde si 3 galbene( banuiesc ca puls, minus, si cele trei galbene care vin din magnetou) acu dac poate sa ma ajute cineva cu o schema da si o explicatie mai asa pt incepatori... multumesc Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Martie 27, 2011 Partajează Postat Martie 27, 2011 Gasesti aici mai multe discutii si scheme de relee incarcare: http://www.motociclism.ro/forum/index.p ... pic=182676 Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Martie 29, 2011 Partajează Postat Martie 29, 2011 Fal-l pe asta http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb ... Field.html. La CBR vin ,la regulator,trei fire galbene(fazele generatorului) ,un fir verde (minus)si un fir rosu-alb (plusul);mai ai si alte fire? Daca nu,ai nevoie si de o parte de automatizare. Link spre comentariu
Vizitator cristyyoo Postat Martie 30, 2011 Partajează Postat Martie 30, 2011 Fal-l pe asta http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb ... Field.html.La CBR vin ,la regulator,trei fire galbene(fazele generatorului) ,un fir verde (minus)si un fir rosu-alb (plusul);mai ai si alte fire?Daca nu,ai nevoie si de o parte de automatizare.am doar 5 fire pe el exact cum spui tu ! la ce parte de automatizare te referi? ce ar mai trebui facut in plus inafar de schema asta? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Martie 30, 2011 Partajează Postat Martie 30, 2011 Schema asta foloseste contactul pt ON/OFF.Daca nu ai firul de la contact,peste noapte i-ti descarca bateria.Pt a preintampina ascesta,se monteaza un tranzistor comandat de o faza a generatorului,astfel incat numai cand generatorul e in functiune si regulatorul e alimentat. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Martie 30, 2011 Partajează Postat Martie 30, 2011 Schema asta foloseste contactul pt ON/OFF.Daca nu ai firul de la contact,peste noapte i-ti descarca bateria.Pt a preintampina ascesta,se monteaza un tranzistor comandat de o faza a generatorului,astfel incat numai cand generatorul e in functiune si regulatorul e alimentat.Nu are de ce sa-i descarce bateria;tranzistorul e polarizat printr-un zener de 12V inseriat cu doua diode polarizate direct(pe ele mai cad circa 1,6V).Prin diode va circula curent doar de la 13,6V in sus,acelasi curent polarizand tranzistorul care comanda tiristorii.Sub 13,6V atat zenerul cat si tranzistorul sunt blocate.Cu motorul oprit,cand pe baterie sunt maxim 13V, releul nu va consuma nimic,nu e nevoie de tranzistorul mentionat de tine. Link spre comentariu
Tudor Badescu Postat Martie 31, 2011 Partajează Postat Martie 31, 2011 Chiar la mai mult,peste 14V,ca se aduna si tensiunea baza-emitor. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Martie 31, 2011 Partajează Postat Martie 31, 2011 Chiar la mai mult,peste 14V,ca se aduna si tensiunea baza-emitor.Peste 14V incepe sa conduca tranzistorul,dar prin cele trei diode poate circula curent la o tensiune ceva mai mica,ele fiind alimentate prin R1 si R2.Abia cand pe R1 caderea de tensiune ajunge la 0,6V tranzistorul va incepe sa conduca. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 27, 2011 Partajează Postat Aprilie 27, 2011 Dar de ce e prevazut acel fir? Link spre comentariu
Vizitator cristyyoo Postat Septembrie 17, 2011 Partajează Postat Septembrie 17, 2011 din schema asta http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb ... Field.html. nte 5640 cu ce merge inlocuit? sau care este denumirea lui ca nu il gasesc pe nicaieri!? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 17, 2011 Partajează Postat Septembrie 17, 2011 Care dintre ele? Da clik pe link si o sa te trimita la pagina principala a lui Dudzik. Link spre comentariu
Vizitator pisica matache Postat Septembrie 18, 2011 Partajează Postat Septembrie 18, 2011 din schema asta http://home.comcast.net/~loudgpz/GPZweb ... Field.html. nte 5640 cu ce merge inlocuit? sau care este denumirea lui ca nu il gasesc pe nicaieri!? Poti folosi tiristori 2N6509 de 25A sau TYN640 de 40A. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Septembrie 18, 2011 Partajează Postat Septembrie 18, 2011 Baga TNY ca 2N nu o sa tina la ceberica. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum