Vizitator liwium Postat Martie 25, 2011 Partajează Postat Martie 25, 2011 salutare! am 1 ampermetru analogic de 10A si as vrea sa il fac de 1A ... stie careva vreo modalitate?...sunt student si imi trebuie pentru un proiect. va multumesc Link spre comentariu
nickrvl Postat Martie 25, 2011 Partajează Postat Martie 25, 2011 salutare! am 1 ampermetru analogic de 10A si as vrea sa il fac de 1A ... stie careva vreo modalitate?...sunt student si imi trebuie pentru un proiect. va multumescDaca are sunt, modifici suntul, daca e bobinat direct eu unu nu cunosc sa se poata. Link spre comentariu
florincccc Postat Martie 25, 2011 Partajează Postat Martie 25, 2011 Un ampermetru e format dintr-un sunt si un milivoltmetru.Un sunt trebuie sa aiba cadere de tensiune mica pentru curentul nominal si sa fie construit suficient de masiv pentru a nu se incalzi dincolo de niste valori acceptate dincolo de care introduce erori.Un sunt de 10 A se incalzeste mult mai putin pt 1A rezulta ca e foarte bun dar are dezavantajul ca are o cadere de tensiune pe el de 10 ori mai mica si trebuie un milivoltmetru cu rezolutie, sensibilitate , precizie mai buna cu care sa fie citit curentul.In functie de multele alte cerinte care trebuie sa le satisfaca in aplicatia concreta suntul respectiv poate fi foarte bun sau poate fi foarte bine utilizat impreuna cu alt milivoltmetruPe suntul de 10 a se poate citi foarte bine 1 A, dar mai departe precizia de care ai nevoie si caderea de tensiune pe sunt pot determina daca solutia asta satisface cerintele.In concluzie problema ta nu are enuntul complet pentru a primi o rezolvare. Schimbi ori suntul ori milivoltmetrul sau nu schimbi nimic, in functie de cerintele concrete. Link spre comentariu
em2006 Postat Martie 25, 2011 Partajează Postat Martie 25, 2011 Un ampermetru e format dintr-un sunt si un milivoltmetru.Asta, daca vorbim de curent continuu... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu