Vizitator pensionaru Postat Noiembrie 13, 2005 Partajează Postat Noiembrie 13, 2005 cam asa...e bine si asa dar lui ii trebuie minus pt bord cu motorul oprit iar in schema atasata vine + ca la tractor ,lada unele fiaturi sa deci pt dacia sustin asa ca mai sus doar o corectura pt ca e si schema mai sus:in piciorul 86 se ia din Y daca nu e mai simplu de pe alternanta :partyman: Link spre comentariu
niq_ro Postat Noiembrie 14, 2005 Partajează Postat Noiembrie 14, 2005 da' tot mai eleganta e varianta cu diode.. mai ales ca-i folosita de prin anii '70 la masinile straine15 este "plus" dupa contactbecul va fi intre D+ (plusul obtinut dupa diode), care alimenteaza si releul de tensiune, si plusul dupa contact.. da' acum va avea o importanta mare, daca e defect nu o sa se mai incarce bateria... dar vei avea indicatie: pui contactul el va fi aprins, pornesti motorul el se stinge.. daca se aprind ein timp ce mergi vei siti ca ai probleme cu incarcarea :weedman: Link spre comentariu
Vizitator pensionaru Postat Noiembrie 14, 2005 Partajează Postat Noiembrie 14, 2005 exact si putini pricep felul asta de autoexcitare prin becul de bord dar asta va implica inca 3 diode macar 1n4 sau mai tari de preferat +cunostinte minime despre cum ar trebui aplicate alea :rock: totusi metoda clasica (care am zis eu cu releu)ar merge la dacia dar nu e asa fiabila ca aia de sus :supz: Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum