Vizitator ad3 Postat Martie 21, 2011 Partajează Postat Martie 21, 2011 salutare, am un receiver 5.1 si vreau momental sal folosesc stereo(2X120W RMS 8ohm)(onkyo) si vreau sa-mi iau o pereche de boxe bugetu e de max 16mil ,niste sugesti va rog ca nu le am in domeniu (sunt "bass Lover")si din cate am auzit cu cat spl-u e mai mare cu atat basu se aude mai bine .ms Link spre comentariu
amudsen Postat Martie 22, 2011 Partajează Postat Martie 22, 2011 Foloseste functia cautare, vezi topicul viewtopic.php?f=4&t=71157 Link spre comentariu
ahegyes Postat Martie 22, 2011 Partajează Postat Martie 22, 2011 (sunt "bass Lover")si din cate am auzit cu cat spl-u e mai mare cu atat basu se aude mai bine .mspai e cam fix invers !!! Link spre comentariu
Vizitator ad3 Postat Martie 22, 2011 Partajează Postat Martie 22, 2011 v-am spus ca sunt incepator ,dar voi nu ma credeti Link spre comentariu