Trabant Postat Martie 31, 2011 Partajează Postat Martie 31, 2011 S-a rezolvat problema, am schimbat carburatorul si acum merge foarte bine.Doar ca ceea ce am observat eu este ca nu prea trage... sa fie din reglajele de la carburator sau sa fie de la set pana isi face rodajul? (a mers ceva timp pana acum cu celalalt carburator la ralanti)Daca e cu motor in 2 timpi ai grija la cat ulei pui in amestec. Si la trabant daca bagai mai mult ulei , nu mai tragea asa bine , asta ca sa nu mai zic de fum. Iarasi trebuie verificata evacuarea, deoarece daca este infundata iar nu trage ( specific wartburg - trabant, IJ , MZ). Verifica si clapeta de admisie in carter , daca etanseza. Lipsa de etanseitate a acesteia, duce la pieredere de putere la 2 T ( returneaza amestecul in carburator cand pistonul se deplaseaza in jos). Referitor la "muzicuta" (sau galeria de evacuare, trombon , expandor) fara aceasta nu merge. Are rol si de amortizare si de returnare a undei de soc in cilindru ( si a unei parti din amestec, astfel se amelioreaza intrucatva ungerea care e oricum precara) astfel incat sa se presurizeze motorul. Altfel nu sta la ralanti. Filtrul de aer, sa fie curat, nu te juca cu filtrul de aer la 2 T deoarece strapungerea (sau lipsa)lui, duce la praf in motor , care cu amestecul gras e un abraziv perfect. Link spre comentariu
davidut5 Postat Martie 31, 2011 Partajează Postat Martie 31, 2011 La scuterele mai noi amestecul se face automat. Are pompa de ulei care dozeaza cat trebuie. Era bun la Trabant asa ceva. Link spre comentariu
Trabant Postat Martie 31, 2011 Partajează Postat Martie 31, 2011 Si daca acel sistem este decalibrat si baga mai mult ulei e la fel ca si cand ai depasi proportia de ulei. De regula amestecul este 1:35-1:50 , la trabant se admitea un maxim 1:25 , tipic era 1:33/1:50 ( la cele mai noi cu ambielaj pe "ace"). 1:25 e deja mult , dar e limita la care inca nu scoate fum excesiv. Peste 1:25 ( 1:20, 1:18 ) deja scoate fum iar peste aceste proportii, arunca stropi de ulei pe toba. Nu e bine cu prea mult ulei in amestec la motoarele in 2 timpi deoarece arderea e incompleta ( e incompleta oricum), scoate fum, infunzi toba, ancrasezi bujiile, si omori segmentii deoarece uleiul nu se dizolva complet si prin ardere face un fel de lac care se depunde pe biele, piston, segmenti.si intre segmenti si cand segmentii trec peste cele 2 gauri de admisie respectiv evacuare acestia (segmentii) vor fi rupti daca intra calamina intre segmenti. Peste 1:17 , nu stiu daca mai porneste. Cat despre sistem cu ungere automata la trabant, s-a incercat si s-au facut niste experimente cu ungere separata , au fost sortite esecului, dar asta cand DDRul se apropia de sfarsit , si s-a trecut de la motorul in 2 timpi la cel de VW 1.1 .La wartburg 353 am inteles ca a fost o serie cu ungere automata separata, dar nu am vazut asa ceva la noi in tara , si probabil ca oricum din lipsa de piese s-a mers pe amestec direct in rezervor. Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS Postat Aprilie 3, 2011 Partajează Postat Aprilie 3, 2011 Va multumesc pentru sfaturi. o sa fac si aceste verificari. Link spre comentariu
strombi Postat Aprilie 3, 2011 Partajează Postat Aprilie 3, 2011 Daca te mai luai mult dupa ei cred ca il desfaceai de tot,E foarte greu sa iti spuna cineva pe dinafara trebuie sa visezi sistemul respectiv sa ii spui bubele. Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 Gresit, el merge inecat, prea multa benzina de aceea se afuma si bujia. da se poate sa miarga prea muta benizsa dar se aude cum merge motoru inecat Link spre comentariu
Florenting Postat Septembrie 27, 2020 Partajează Postat Septembrie 27, 2020 Salut ! Am un first bike in 2T si 49cc cityFlex si de 2 zile pornește sta la relantiu si cand o accelerez moare motorul puls ca scoate cum negru Link spre comentariu
dorian 70 Postat Septembrie 28, 2020 Partajează Postat Septembrie 28, 2020 Poate fi de la carburator, amestec prea bogat. Are şoc separat pentru pornire? Dacă da, acesta trebuie împins la loc după pornire. Fumul în exces poate fi şi de la prea mult ulei în benzină. Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat August 1, 2021 Partajează Postat August 1, 2021 Toba de evacuare curățată deasemenea și filtrul de aer. Link spre comentariu
andreas1 Postat Decembrie 10, 2021 Partajează Postat Decembrie 10, 2021 salut am un malaguti f12 si se accelerează dar nu la maxim nu știu de ce! Ps: set top carburator delorto 17 toba leo vince vara mergea a venit frigu și …. Link spre comentariu
ivan nistor Postat Aprilie 4, 2024 Partajează Postat Aprilie 4, 2024 Bună ziua am și eu un scuter kreidler de 80 și nu se accelerează iam schimbat carburatorul iam pus nou muzicuta noua poampa ce întra benzina și aer noua garnitura noua și nu se accelerează moare motorul Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum