Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Scuter 2T nu accelereaza deloc, sta numai la ralanti


Vizitator NeoVisS

Postări Recomandate

S-a rezolvat problema, am schimbat carburatorul si acum merge foarte bine.Doar ca ceea ce am observat eu este ca nu prea trage... sa fie din reglajele de la carburator sau sa fie de la set pana isi face rodajul? (a mers ceva timp pana acum cu celalalt carburator la ralanti)

Daca e cu motor in 2 timpi ai grija la cat ulei pui in amestec. Si la trabant daca bagai mai mult ulei , nu mai tragea asa bine , asta ca sa nu mai zic de fum. Iarasi trebuie verificata evacuarea, deoarece daca este infundata iar nu trage ( specific wartburg - trabant, IJ , MZ). Verifica si clapeta de admisie in carter , daca etanseza. Lipsa de etanseitate a acesteia, duce la pieredere de putere la 2 T ( returneaza amestecul in carburator cand pistonul se deplaseaza in jos). Referitor la "muzicuta" (sau galeria de evacuare, trombon , expandor) fara aceasta nu merge. Are rol si de amortizare si de returnare a undei de soc in cilindru ( si a unei parti din amestec, astfel se amelioreaza intrucatva ungerea care e oricum precara) astfel incat sa se presurizeze motorul. Altfel nu sta la ralanti. Filtrul de aer, sa fie curat, nu te juca cu filtrul de aer la 2 T deoarece strapungerea (sau lipsa)lui, duce la praf in motor , care cu amestecul gras e un abraziv perfect.
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • davidut5

    4

  • Trabant

    2

  • Big

    1

  • leoncris

    1

Top autori în acest subiect

Si daca acel sistem este decalibrat si baga mai mult ulei e la fel ca si cand ai depasi proportia de ulei. De regula amestecul este 1:35-1:50 , la trabant se admitea un maxim 1:25 , tipic era 1:33/1:50 ( la cele mai noi cu ambielaj pe "ace"). 1:25 e deja mult , dar e limita la care inca nu scoate fum excesiv. Peste 1:25 ( 1:20, 1:18 ) deja scoate fum iar peste aceste proportii, arunca stropi de ulei pe toba. Nu e bine cu prea mult ulei in amestec la motoarele in 2 timpi deoarece arderea e incompleta ( e incompleta oricum), scoate fum, infunzi toba, ancrasezi bujiile, si omori segmentii deoarece uleiul nu se dizolva complet si prin ardere face un fel de lac care se depunde pe biele, piston, segmenti.si intre segmenti si cand segmentii trec peste cele 2 gauri de admisie respectiv evacuare acestia (segmentii) vor fi rupti daca intra calamina intre segmenti. Peste 1:17 , nu stiu daca mai porneste. Cat despre sistem cu ungere automata la trabant, s-a incercat si s-au facut niste experimente cu ungere separata , au fost sortite esecului, dar asta cand DDRul se apropia de sfarsit , si s-a trecut de la motorul in 2 timpi la cel de VW 1.1 .La wartburg 353 am inteles ca a fost o serie cu ungere automata separata, dar nu am vazut asa ceva la noi in tara , si probabil ca oricum din lipsa de piese s-a mers pe amestec direct in rezervor.

Link spre comentariu
  • 3 ani mai târziu...
  • 5 ani mai târziu...

Poate fi de la carburator, amestec prea bogat. Are şoc separat pentru pornire? Dacă da, acesta trebuie împins la loc după pornire.

Fumul în exces poate fi şi de la prea mult ulei în benzină.

Link spre comentariu
  • 10 luni mai târziu...
  • 4 luni mai târziu...
  • 2 ani mai târziu...

Bună ziua am și eu un scuter kreidler de 80 și nu se accelerează iam schimbat carburatorul iam pus nou muzicuta noua poampa ce întra benzina și aer noua garnitura noua și nu se accelerează moare motorul 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări