Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Scuter 2T nu accelereaza deloc, sta numai la ralanti


Vizitator NeoVisS

Postări Recomandate

Vizitator NeoVisS

Va salut cu respect, din nou.. pentru ca vad ca se tin lant problemele de mine. Am un scuter Derbi Hunter 2T, 50cc, an fabricatie 1997. In prima faza, am avut probleme cu setul, era prea uzat si l-am schimbat, dupa ce am schimbat setul, pana sa il pornesc, am scos si carburatorul ca sa il curat.. l-am scos, l-am curatat, si apoi l-am montat inapoi exact cum a fost. am incercat sa il pornesc, si dupa vreo 6-7 pedale a pornit.. problema abia acum vine, stiu ca nu trebuie accelerat din prima si trebuie lasat setul sa isi faca rodajul, dar am incercat numai putin sa accelerez, si nu vrea sub nici o forma, actionez "maneta" la maxim si nu se simte absolut nimic, merge numai la ralanti. Am scos carburatorul si l-am curatat din nou, am curatat si jigloarele (ca cineva imi spunea sa nu fie de acolo), l-am montat inapoi si la fel, porneste, dar nu accelereaza deloc, in plus de asta uda foarte tare bujia, cand o scot afara este neagra, stiam ca atunci cand bujia este neagra este amestecul prea bogat.. am incercat sa reglez si de la acele doua suruburi de pe carbuator dar tot deageaba, tot la fel nu accelereaza deloc. Mentionez ca, carburatorul este Dell'Orto. Daca il las de exemplu sa mearga in jur de 10 minute, la un momentdat de opreste singur, scot bujia, o curat si apoi porneste imediat la prima pedala.. doar la ralanti, in rest nu vrea sa mai accelereze deloc. am zis ca o fi setul de vina, am schimbat setul inapoi cu cel vechi (ca mai mergea asa putin impins de la spate) dar tot la fel nu accelereaza.Va rog, daca cunoaste cineva problema sau daca a avut cineva aceasta problema, sa ma sfatuiasca si pe mine ce sa-i fac ca nu mai stiu Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • davidut5

    4

  • Trabant

    2

  • Big

    1

  • leoncris

    1

Top autori în acest subiect

Din ce spui tu eu inteleg ca desi accelerezi, motorul nu isi schimba in niciun fel mersul, in acest caz verifici cablul de acceleratie daca are, sau senzor dar nu prea cred. El chiar inecat cum este tot trebuie sa miste ceva cand este accelerat.Daca merge inecat vezi filtrul de aer, traseul pana la carburator, poate nu este benzina buna. Daca inainte mergea bine, inseamna ca ori ai inversat vreun jigler ori ai uitat sa pui ceva la carburator.

Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS

Cablul de acceleratie este ok, l-am verificat de mai multe ori. filtru de are este ok, l-am desfacut si este curat, la fel si traseul pana la carburator. Iar de uitat, nu am uitat nimic, am pus totul inapoi cum a fost..

sau filtrul de benzina...full

cum filtrul de benzina full? Benzina ajunge in carburator...Din ce cauza sa mearga inecat? ce ar trebui sa ii fac?
Link spre comentariu

nu are nici un senzor la carburator, in mod sigur nu ai mai pus cablul de acceleratie cum era, daca e carb del orto sigur e cu 2 cabluri, poate le-ai inversat intre ele desi nu cred ca se potrivesc, verifica sa fie cum trebuie cilindrul care este actionat de cablu de acceleratie, (parca avea niste canale de ghidaj) daca nu este centrat cum trebuie sau nu este in pozitia care trebuie se blocheaza.din ce cartier esti?

Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS

Am verificat de mai multe ori carburatorul si eu zic ca l-am montat corect. cablurile nu aveam cum sa le inversez pentru ca sunt diferite. acel cilindru care este actionat de cablu de acceleratie intra corect in locasul lui, la fel am verificat si cuiul pontou si plutitorul si sunt ok. ma gandesc ca daca inversam vreun jigler nu mai pornea deloc.. oricum, prima data cand l-am desfacut, mi-am notat cum veneau toate, deci nu cred ca am inversat ceva.Nivelul benzinei in carburator, in ce sens sa il verific? cum trebuie sa fie?

din ce cartier esti?

Din Vitan, dar acum sunt in judetul Ialomita..
Link spre comentariu

Banuiesc ca si carburatorul asta, ca la orice masina pe carburatie, are o pargie in care se infige cablul de acceleratie, si care trebuie sa fie solidara cu parghia de la clapeta de aer.Lasa cablurile in pace, si da de parghiile respective, vezi daca poti.Cum cureti bujia? O pozi pune pe aragaz in flacara.

Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS

Am dat de parghiile respective si totul este montat exact cum a fost prima data pana sa am aceasta problema.bujia o sterg de acel exces de benzina si apoi o pun pe aragaz in flacara.. Am adaugat si cateva poze cu carburatorul ca sa va faceti o idee.[attachment=2]IMG0132A.jpg[/attachment][attachment=1]IMG0133A.jpg[/attachment][attachment=0]IMG0134A.jpg[/attachment]

Link spre comentariu

Daca se inneaca e posibil sa fie nivelul prea mare in carburator,deci amestecul prea bogat. Se regleaza de la suruburile alea 2. La faza cu acceleratul,eu zic ca nu se actioneaza clapeta din carburator si astfel nu creste cantiatatea de aer care trece prin tubul venturi,deci nu are cum sa accelereze. Alta posibiliate nu vad.

Link spre comentariu

Daca simeringurile de la carter,doua la numar,sunt uzate foarte mult atunci e posibil sa traga aer fals pe acolo si face depresiune insuficienta ca sa se poata alimenta corect motorul in momentul accelerarii.Cred ca acolo ar trebui cautata cauza,banuiesc ca motorul este in doi timpi cu baleiaj prin carter.

Link spre comentariu
Vizitator NeoVisS

S-a rezolvat problema, am schimbat carburatorul si acum merge foarte bine.Doar ca ceea ce am observat eu este ca nu prea trage... sa fie din reglajele de la carburator sau sa fie de la set pana isi face rodajul? (a mers ceva timp pana acum cu celalalt carburator la ralanti)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări