Vizitator Laur91 Postat Martie 15, 2011 Partajează Postat Martie 15, 2011 SalutareM-am decis sa fac un robot folosind ca microcontroller PIC16F690. Mi-am ales senzorii pe care vreau sa-i folosesc : senzor cu ultrasunete/ infrarosii ; senzor de culoare si bine inteles circuitele pentru motoare. Acum , intrebarea pe care o pun v-ar parea prosteasca , dar sunt incepator... inca..Cum imi dau seama cum voi conecta pinii microcontrollerului la circuitele pe care le vreau si in general care e logica dupa care se iau. As dori si ceva materiale pentru documentatie ( ca n-am gasit ceva pe google sa ma lamureasca in sensul asta ) Link spre comentariu
sosoi Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Prima documentatie care trebuie sa o citesti este foaia de catalog a microcontrolerului PIC16F690 http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/41262E.pdf Mi se pare ca ti-ai ales un proiect cam greu pentru un incepator ... PS. Trebuia sa deschizi un topic nou.... aici santem cam Off topic Link spre comentariu
pegas Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 sunt de acord cu sosoi.tema e prea ambitioasa. fara sa fiu licentios, aprinde mai intai un led, achizitioneaza un semnal analogic si pe urma apuca-te de ceva de genul...adica, cum ai ales circuitele, daca nu stii pic=ul? pe urma, mi se pare ca are prea putine picioare/semnale. ce iesiri au circuitele alese de tine? fa o schema bloc ca sa iti dai seama de input/output. si da, un moderator sa mute aceste posturi. Link spre comentariu