Vizitator nemety Postat Martie 19, 2011 Partajează Postat Martie 19, 2011 Salut ! As dori sa fac un proiect pentru la facultate, dar nu prea stiu despre ce sa ma apuc. Sunt la sectia de Inginerie Medicala. M-am uitat prin forum, si nu am gasit nimic legat de acest domeniu. M-ar interesa totusi schema unui aparat auditiv, ca sa il pot efectua eu de la zero conform schemei. Va rog frumos, daca ma puteti ajuta, v-as fi recunoscator. Link spre comentariu
dan cod Postat Martie 19, 2011 Partajează Postat Martie 19, 2011 Depinde ce aparatura medicala vrei sa faci.Pentru medicina conventionala nu prea ai ce(sunt complexe si greu acceptate daca sunt homemade.Pentru medicina complementara se pot face multe lucruri.Chiar eu am postat doua scheme.Una de aparat ELF pentru electroterapie si o schema de Zapper .Aparatul auditiv este efectiv un amplificator de sunet miniatura nimic deosebit. Link spre comentariu
one Postat Martie 19, 2011 Partajează Postat Martie 19, 2011 Mai degraba as face un aparat de testare a acuitatii vizuale sau auditive (chestii simple).Apoi, daca vrei ceva mai complex, un aparat de masurare a colesterolului sau insulinei.Si mai complex, o proteza inteligenta.Dar daca tu studiezi Inginerie medicala si iti dam noi idei... Link spre comentariu
strombi Postat Martie 19, 2011 Partajează Postat Martie 19, 2011 Totusi poti lua acele sisteme pt copiat,un telefon special si o casca japoneza, poti spune ca ai inventat amplificarea la telefon pt persoanele cu dizabilitati. Link spre comentariu
dan cod Postat Martie 20, 2011 Partajează Postat Martie 20, 2011 Totusi poti lua acele sisteme pt copiat,un telefon special si o casca japoneza, poti spune ca ai inventat amplificarea la telefon pt persoanele cu dizabilitati.Asta-i tare.Aparatul de copiat e ajutorul celor care nu pot-(din diferite motive sa invete) Link spre comentariu