Xaby Postat Septembrie 12, 2012 Partajează Postat Septembrie 12, 2012 Va pot spune un tranzistor care dupa parerea mea este foarte bun pt acest montaj, asta va spun pt ca l-am si probat, IRF4905, la mine nu s-a incalzit deloc,Care versiune l-ai facut? Link spre comentariu
bogdan_george17 Postat Septembrie 12, 2012 Partajează Postat Septembrie 12, 2012 Va pot spune un tranzistor care dupa parerea mea este foarte bun pt acest montaj, asta va spun pt ca l-am si probat, IRF4905, la mine nu s-a incalzit deloc,Ar fi util daca ai preciza cum l-ai probat, in ce conditii, daca l-ai probat in montajul din schema postata in acest topic, in configuratia prezentata, ce setari ai folosit pentru duty cycle, etc.Montajul meu vad ca inca functioneaza, insa mai face figuri uneori: ori nu se aprind becurile desi curentul pe baterie este peste 14V, ori raman aprinse cand opresc motorul. Link spre comentariu
Vizitator romeopf Postat Septembrie 14, 2012 Partajează Postat Septembrie 14, 2012 Pai nu l-am montat inca , trebuie sa-i fac o cutie ceva, l-am probat cam 20 min pe un golf III cu un radiator de pc mai vechi cu laturile de 5cmX6cm dar avea destule aripioare pe el, ideea este ca a stat rece complet in timpul asta, mai mult se incalzea radiatorul de la soare decat de la tranzistor, versiunea de dump nici nu stiu care era pt ca am incercat cu mai multe si chiar nu mai stiu care a mers, dar pot sa va spun ca as fi incercat cu ultima versiune, aia cu 15 sec delay dar imi spune ca "fisierul solicitat nu mai exista".Deoarece nu are delay aproape deloc la pornire, am observat ca atunci cand se sting becurile palpaie de cateva ori ceea ce este si normal), oricum nu ma deranjeaza, acum dupa ce o sa le montam pe masini(pt ca suntem trei colegi de serv la care le-am facut montajul) o sa revin cu precizari.In ceea ce priveste tranzistorul, ai dreptate este exact ce ai spus dupa ce ai revenit cu precizari, nu ma uitasem la asta, este exact acelasi tranzistor. Link spre comentariu
Vizitator romeopf Postat Septembrie 22, 2012 Partajează Postat Septembrie 22, 2012 Revin cu informatii despre doua dintre modulele montate, unul pe un golf III- merge foarte bine , tranzistorul se incalzeste cam la 70 de grade dar trebuie sa spun ca are un radiator de tranzistor final video , cam 4cmX2cm si este montat pe un clopot de la amortizoare in compartimentul motor. Celalat modul montat pe masina mea, peugeot 307, radiatorul cam 7cmX5cm si 2 tranzistori finali , cite unul pe fiecare bec (deoarece la francezi nu se aprind amandoua becurile pe acelasi releu), radiatorul a fost complet rece, am si gasit un loc unde sa-l pun unde nu prea ajunge caldura de la motor, am pus modulul lipit cu banda dublu adeziva pe interiorul aripii din dreapta. Referitor la celelalte probleme, nu a pornit niciodata singur si am scos si flashul la oprire, am pus o rezistenta de 10k in paralel cu rezistenta de 470 de ohmi.Problema este ca totusi dupa parerea mea se aprind inca prea tare la duty cicle 30%, acum incerc sa invat sa recompilez programul si as incepe cu chiar 20% , poate o sa cer ajutorul colegilor care se pricep daca totusi n-am sa ma descurc. Scuzati postarea cam lunga. Link spre comentariu
kti Postat Septembrie 24, 2012 Partajează Postat Septembrie 24, 2012 okdeci ai 2 montaje si unul se incalzeste la 70 grade pai asta inseamna ca nu poti tine mana pe elsi al doilea este rece?tu cum explici asta sau ai un drl pe un singur bec?eu zic ca se incing chiar f tarespor Link spre comentariu
Vizitator romeopf Postat Septembrie 25, 2012 Partajează Postat Septembrie 25, 2012 Pai o data ca difera dimensiunea radiatoarelor( uiatate sa vezi diferenta de dimensiuni), apoi difera si locul unde sunt montate, la mine la masina am cautat un loc cit mai aerisit, la colegul meu este toata temperatura de la motor pe modul.In afara de asta sa stii ca poti tine mana pe radiator, ti-am spus ca sunt 60-70 de grade, tranzistorii merg pina la 150 paca am vazut pe data sheet.Mai este un aspect legat de faptul ca eu am doi tranzistori, aste ca si cand as avea unul dar cu rezistenta D-S la jumatate, este normal sa disipe mai putin pe ei, oricum la colegul meu merge foarte bine si cu unul chiar pe radiatorul ala de tot rasul(nu a vrut omul radiator mai mare desi i-am explicat ca-i mai bine).Daca tot am postat pot sa va spun ca am reusit sa modific hex.ul si am inceput cu duty cycle 20% din 2 in 2.Eu am setat pe masina la 22%. Link spre comentariu
Vizitator pfeilmayer Postat Decembrie 15, 2012 Partajează Postat Decembrie 15, 2012 SalutareVad ca de 3 ani buni nu s-a mai zis nimic de modulul DRL . Are cineva o varianta finala, functionala, fara probleme ? Ma puteti ajuta si cu o schema a cablajului sau sa-mi spuneti ce rol au pinii 1 si 8 ai PIC-ului ?Multumesc anticipat Link spre comentariu
Vizitator pfeilmayer Postat Decembrie 19, 2012 Partajează Postat Decembrie 19, 2012 Buna searaStimati colegi , am rugamintea ca postarile dvs sa fie facute intr-o maniera civilizata, ordonata si nu asa haotic ca pana acum. Pe rand, fiecare cu ideile lui. Nu va inghesuiti ca are loc toata lumea, va "ascult" pe fiecare in parte !Si acum, la modul serios, ma lamuriti si pe mine ce e cu pinii 1 si 8 ai PIC-ului sau o "schema" pentru cablaj ? Pana la urma, in varianta cu IRF4905 e ok, nu se incalzeste ? In 3 ani de zile, modulele facute de voi sunt supuse deja testului de fiabilitate ... ceva probleme aparute, completari, etc ?!Multumesc anticipat ... din nou. Link spre comentariu
fratello Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Care 3 ani, frate ?! Ati avut curiozitatea sa cititi de la pagina 1 ?!? Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 21, 2012 Partajează Postat Decembrie 21, 2012 Probabil, colegul nostru a confundat:"Membru din: 11 Sep 2007"cu"Scris: 21 Dec 2012" sau, ceea ce nu cred, exista posibilitatea sa nu stie in ce an suntem Link spre comentariu
Vizitator FocusSAN Postat Februarie 26, 2013 Partajează Postat Februarie 26, 2013 Ceva noutati legate de functionare, erori, temperatura, alternative? Link spre comentariu
Vizitator casper20 Postat Martie 24, 2013 Partajează Postat Martie 24, 2013 Vreau sa ma apuc si eu de un astfel de modul si ma intereseaza parerile celor care il folosesc de mai mult timp.O sa fac montajul cu versiunea de soft 2.2, ma intereseaza care este timpul de intarziere la pornire si la oprire si daca mai exista acele zvacuri ale becurilor la oprire.PS: cu VDD ma leg la + direct sau dupa contact? Link spre comentariu
Vizitator casper20 Postat Aprilie 1, 2013 Partajează Postat Aprilie 1, 2013 A incercat cineva sa faca schema de DRL cu 555 si relee postata pe http://www.niqro.3x.ro? Daca a facut-o cineva ma intereseaza daca functioneaza sau nu. Link spre comentariu
bercioiu Postat Aprilie 1, 2013 Partajează Postat Aprilie 1, 2013 Daca este acolo pe site, o poti face linistit, colegul nostru nu ar publica-o fara sa stie ceva despre ea. Link spre comentariu
Vizitator casper20 Postat Aprilie 1, 2013 Partajează Postat Aprilie 1, 2013 Faza ii ca am facut-o doar ca IRF540 sa ars in 10 secunde fara a se prea incalzi, puteam sa tin mana pe el. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum