kti Postat Mai 28, 2012 Partajează Postat Mai 28, 2012 da cam 4,8 v si cam 5 A a iesit si la mine .varianta 2.2 merge bine pe ,,strapi,, am vazut drl-uri si fara radiatoare .la cat este de mare radiatorul ?eu zic ca destul cat sa nu incapa intro cutiuta...cautam un final mai ,,tare,, si poate rezolvam si chestia asta Link spre comentariu
dem3ntor Postat Mai 29, 2012 Partajează Postat Mai 29, 2012 cat au costat piesele? aproximativMultumesc! Link spre comentariu
kti Postat Mai 29, 2012 Partajează Postat Mai 29, 2012 doar piesele?depinde de unde le poti lua repede sau la comandamontajul total costa mai mult Link spre comentariu
bogdan_george17 Postat Mai 30, 2012 Partajează Postat Mai 30, 2012 Intamplare ciudata ce am patit in seara asta. Am iesit mai devreme sa alerg jumatate de ora prin parc. Masina era in regula. Cand ma intorc de la alergat dupa jumatate de ora, farurile erau aprinse pe DRL :doh:. Masina bineinteles incuiata, motorul oprit, nepornita si nemiscata de 2 zile. Am aprins pozitiile, DRL s-a stins si dupa ce am oprit pozitiile, DRL a ramas oprit. Nu imi explic cum si de ce s-a intamplat asta insa ceva nu e in regula. Pana acum nu mi s-a intamplat asa ceva. Momentan l-am deconectat de la baterie sa nu se mai aprinda cumva peste noapte si sa consume bateria de tot. Poate ne lamureste francezu daca are vreo idee.PS: am uitat sa specific, joia trecuta, cand am venit acasa si am oprit motorul, DRL nu s-a mai stins, a ramas aprins. Abia dupa ce am aprins pozitiile si le-am stins, s-a oprit si DRL-ul. Link spre comentariu
bogdan_george17 Postat Mai 30, 2012 Partajează Postat Mai 30, 2012 singura solutie la care ma gandesc in momentul asta este sa ii montez un releu pe alimentare, comandat de curent de contact. Cand se pune contactul, releul cupleaza si se alimenteaza montajul cu tensiune de baterie si apoi isi face ciclul sau standard: cand se ajunge la peste 13.56V aprinde becurile. Cand se opreste motorul, releul va intrerupe alimentarea montajului care va stinge instant becurile. In felul asta ma asigur ca nu mai exista riscul sa se aprinda din senin sau sa ramana aprinse dupa ce opresc motorul si incui masina. Link spre comentariu
kti Postat Mai 31, 2012 Partajează Postat Mai 31, 2012 okse pare ca nu este ,,reusit,,stingerea trebuie facuta imediat dupa ce opresti motorul sa nu ramai cu capul sucit dupa ele de fiecare data si nu lucreaza corect se cam incinge rau irf-ul indiferent de radiator.nu vreau sa au d cat de mare caci eu am vazut drl fara radiatoare doar cu irf lipit pe pcb si rezista la 70Apune un dump cu intarziere la 10-15s la pornire si 0 s la oprire sa taie pe loc alimentarea lorsi mai trebuie modificate impulsurile ca prea incingespor Link spre comentariu
bogdan_george17 Postat Mai 31, 2012 Partajează Postat Mai 31, 2012 Cu stingerea nu e problema. Se poate face din soft sa se stinga imediat ce s-a oprit motorul. Se scoate pur si simplu linia de cod care reduce treptat duty si counterul pt delay. Cu irf-ul intr-adevar se incinge putin daca nu are aerisire, insa nu foarte tare. Oricum rezista pana la 100 de grade daca retin eu bine din datasheet. Se poate inlocui cu un irf cu RDSon mai mic, insa nu ma prea pricep la alegerea lor. Eu i-am pus un radiator relativ mic, de 40x23mm si am dat gauri in cutiuta in dreptul unde vine radiatorul ca sa aiba aerisire si pana acum nu s-a ars, de cand l-am montat. De ce sa pun un dump cu 15 secunde la pornire? Pe mine ma intereseaza sa porneasca cat mai repede dupa pornirea motorului, la fel ca cele din fabrica, nu sa porneasca dupa 15 secunde. Momentan are la pornire 1.5 secunde delay dupa ce creste tensiunea pe baterie la 13.56V si mi se pare ok pt preferintele mele. Problemele raman cu pornitul fara motiv sau ramas pornit dupa oprirea motorului. Poate totusi are vreo idee si ne lamureste francezu. Link spre comentariu
kti Postat Iunie 1, 2012 Partajează Postat Iunie 1, 2012 pune tu dumpul ca de verificat ma ocup eubafta Link spre comentariu
bogdan_george17 Postat Iunie 1, 2012 Partajează Postat Iunie 1, 2012 Gata am montat releul pe alimentare. Totul pare in regula acum. Modulul nu mai este alimentat non stop ca pana acum si nu mai exista riscul sa se aprinda fara motiv. Becurile se opresc imediat ce apas pe buton si se opreste motorul, nu se mai sting treptat.In arhiva atasata ai hex-ul modificat cu 15 secunde delay la pornire si oprire instant.Spor la testat. Link spre comentariu
kti Postat Iunie 8, 2012 Partajează Postat Iunie 8, 2012 merge dumpul tau insa aceasi problema,,SE INCINGE IRF-ul,, :jytuiyuam pus si alte irf-uri 5210 ,5305...daca nu era chestia cu reducerea luminozitatii puneam releu si terminam ,,treaba,,ceva nu este in regula nu lucreaza bine ,,schems,, Link spre comentariu
fratello Postat Iunie 9, 2012 Partajează Postat Iunie 9, 2012 Pune un IRF1405 !"Duce" 169A si are RDS(on)=0,005 ohmi ! Link spre comentariu
bogdan_george17 Postat Iunie 9, 2012 Partajează Postat Iunie 9, 2012 Problema este ca 1405 are canal N, iar 5210-le din schema este canal P. Link spre comentariu
fratello Postat Iunie 9, 2012 Partajează Postat Iunie 9, 2012 Corect, mea culpa ... Atunci http://www.irf.com/product-info/datashe ... rf4905.pdf ?! Link spre comentariu
Vizitator romeopf Postat Septembrie 12, 2012 Partajează Postat Septembrie 12, 2012 Va pot spune un tranzistor care dupa parerea mea este foarte bun pt acest montaj, asta va spun pt ca l-am si probat, IRF4905, la mine nu s-a incalzit deloc, Link spre comentariu
fratello Postat Septembrie 12, 2012 Partajează Postat Septembrie 12, 2012 Exact ce am recomandat eu, un post mai sus ...Multumim pentru info, este bine de stiut ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum