Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Daytime running lamp


Vizitator danutbanu

Postări Recomandate

Vizitator danutbanu

Salut,cine are o schema pentru Daytime running lamp care se monteza direct la bornele de la baterie?sa porneasca dupa 5 sec dupa pornirea motorului (sa sesizeze cresterea tensiuni de la 12V la 14,3V),alimentare faza lunga cu 7 volti.Cu stima,

Link spre comentariu

Schema "originala" a unui DRL, preluata de pe un site german care il comercializeaza. Nu are intarziere la punerea contactului, dar se poate imagina usor una pentru borna PAD2.

Link spre comentariu
Vizitator danutbanu

Cam asa ceva e bun:Technical features Intelligent device – turns on only after the voltage in the system is above 13.5V and turns off automatically when the voltage drops below 13.5V.Automatically turns on the low beams several seconds after stabilizing the engineAutomatically turns off the beams after the engine is turned offLow beams operate in 50% of their powerDoes not turn on the low beams when the charging system is faulty (in case of low alternator charging current).Does not turn on the beams when the key is in position “in contact” independently of how long the key stays in this position. Au pe un site din bulgaria dar vor 40 Euro + transport... cred ca vor cam mult:)

Link spre comentariu
Vizitator danutbanu

doar o sugestie: masinile mai noi au optiune in meniu sa aprinda luminile de pozitie din fata cand e pus contactul. asa ti-as recomanda si tie sa faci.

sunt multe dezavantaje:soliciti bateria la pornireconsum auxiliar mare (lumini bord, lumini spate pozitii stopuri, etc).
Link spre comentariu

nu comentez ca sa demonstrez ceva ci doar in speranta ca-ti poate fi de folos.1) spune-mi ce consum are o singura lampa de pozitie2) spune-mi ce consum are o lampa de faza lunga alimentata la 7Veu nu am spus sa conectezi alte circuite auxiliare sau pozitii spate. eu am o alfa romeo fabricatie 2010 si am setat sa mi se aprinda luminile de pozitie cat timp este pus contactul si ziua arata la fel ca faza lunga. pe langa aceasta am si senzor pentru aprinderea fazei scurte pe timp de noapte. in felul acesta am o grija mai putin daca ma intalnesc cu chipiul fermecat in trafic.vroiam doar sa spun ca exista o solutie simpla si eficienta.

Link spre comentariu

Interesant device.....Iar poetica exprimare "chipiul fermecat".....Inegalabila!Dragii nostri politisti..."incapabili" sa amendeze pe ciocolatii care circula pe sensul interzis pe sub nasul lor... Si cate si mai cate....Mi se "rupe"....sufletul de dragul lor, cum vrea base sa dea afara 15 mii din ei.... Snif!

Link spre comentariu

aia-i ca nimeni nu masoara, si eu as fi curios. e greu de prevazut pentru ca legea de variatie functie de temperatura e foarte neliniara si nu stiu la ce temperatura se stabilizeaza la 7V.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator danutbanu

A venit DRL din America, l am montat si merge OK!pacat ca nu pute face si noi unul la fel.DRL are urmatoarele functii:The DRL-7 can be used for any vehicle with low beam headlights. It will not effect normal light switch operation or dim the clock or radio display while in use. Only the low beams will operate. Dashboard or Tail Lights do not stay on while in use. The system simply delivers power to the low beams 30 seconds after the ignition key has been turned on giving you time to start your engine and run. A positive (+) trigger wire connects to a parking light (+) and turns off the DRL when the light switch is turned on. Another trigger wire can be connected to the emergency brake light negative (-) or a grounded when pulled switch at the emergency brake. This will turn the DRL off while parked with the engine running. An additional on/off switch can be used.• 30 second delay after vehicle has been started prevents loss of battery cranking power.• Emergency brake override allows deactivation of the system while parked with the engine running.• Headlights "on" override bypasses the system completely while your headlights are switched on.• Positive or negative input allows use in positive or negative triggered low beams.cu stima,

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Schema "originala" a unui DRL, preluata de pe un site german care il comercializeaza. Nu are intarziere la punerea contactului, dar se poate imagina usor una pentru borna PAD2.

Schema aia este ...nefunctionala...In primul rand p-Mosul ala e conectat gresit...
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

DRL - dispozitiv automat de aprindere a farurilor pe timp de zi. Se monteaza usor, asigurand aprinderea automata temporizata a farurilor la 1/3 din intensitatea normala, protejand astfel becurile. Se poate livra complet configurat si pentru citirea senzorului de viteza al masinii, aprinzand farurile doar dupa ce masina se pune in miscare, sau doar la un interval de timp prestabilit. La aprinderea manuala a fazei scurte sau oprirea motorului și chiar la acționarea frânei de mână dispozitivul iese din functiune, permitand astfel 3 nivele de luminozitate: DRL, faza scurta, sau faza lunga. Montare usoara, direct pe firele de la faruri. Manual de instalare si suport tehnic inclus. Garantie 15 zile de la data achizitionarii.

Il pot face exact asa cum doreste fiecare.

[email protected]

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări