Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Carcasa ciocan de lipit vechi


Vizitator laurh

Postări Recomandate

Vizitator laurh

Am vazut azi intamplator o carcasa pt ciocan de lipit din ala vechi, antic si de demult. Si cum am asa ceva (mostenire dde familie) , am zis sa o schimb, a mea fiind sparta.Insa surpriza, inauntru carcasele nu sunt identice, la modul ca cea veche are "ceva" in plus - nu stiu sa explic dar am atasat o poza.Se vede clar ca cele doua fire de la priza intra in bobina (una prin comutator), insa cele doua galbene ... nu stiu ce e cu ele.Ma poate lamuri cineva cum sa le conectez pe cele doua galbene ?PS: nu vreau sa il stric

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • remus68

    2

  • Spitfire

    1

  • doru3160

    1

  • dan cod

    1

Top autori în acest subiect

Am vazut azi intamplator o carcasa pt ciocan de lipit din ala vechi, antic si de demult. Si cum am asa ceva (mostenire dde familie) , am zis sa o schimb, a mea fiind sparta.Insa surpriza, inauntru carcasele nu sunt identice, la modul ca cea veche are "ceva" in plus - nu stiu sa explic dar am atasat o poza.Se vede clar ca cele doua fire de la priza intra in bobina (una prin comutator), insa cele doua galbene ... nu stiu ce e cu ele.Ma poate lamuri cineva cum sa le conectez pe cele doua galbene ?PS: nu vreau sa il stric

Cred ca acest pistol de lipit a fost facut sa mearga si la 110V si acela este comutatorul de 220/110V.Masoara rezistenta infasurarilor cand pornit (masori la stecher) si legi in circuit ndoar firele care au aceeasi rezistenta restul lasi desfacut bsi izolat.NU mai este nevoie atunci de aceea piesa.Succes.
Link spre comentariu

Aveti grija ca noua carcasa nu are gaurile pentru suruburi filetate...trebuie tarod de 3,5 sau 4. :da Mai bine il lasati asa, e un pistol de lipit foarte bun...

Link spre comentariu

E prima varianta de pistol,cu cablu cu 3 fire(impamantarea era cuplata la miezul traf-ului),si comutator 220-110,n-am vazut de multa vreme o carcasa originala,mai repede as folosi ceva rasina epoxi si as reconditiona-o decat sa o schimb,nu arata chiar rau,si din astea chiar nu se mai gasesc,de fapt nu s-au gasit niciodata,carcasele de schimb au venit din cate stiu,fara acel comutator.In afara de filetele din carcasa noua care trebuie date,trebuie avut grija pt ca e posibil acel miez sa nu incapa chiar lejer in noua carcasa,am patit asta si a trebuit ajustata pe interior noua carcasa.Indiferent ce varianta alegi,e bine sa nu arunci carcasa originala. :rade:

Link spre comentariu

Inainte de asamblare, se fac urmatoarele operatiuni:- se indeparteaza bavurile din dreptul miezului trafo - cu piatra biax fixata in masina de gaurit (locurile marcate cu galben).- se fac filete M4 in locurile marcate cu albastru - urmate de gaurirea cu un burghiu de 4mm a pieselor ce se monteaza in acel loc.Daca la asamblare, intre cele doua capace ramine un spatiu destul de mare, nu se va forta stringerea lor deoarece se va crapa carcasa; surubul din partea inferioara a minerului se va stringe usor, "cu simt", iar cele doua suruburi de linga traf (gaurile marcate cu rosu) se vor introduce dupa ce se va aseza cite o saiba (suficient de groasa) intre cele doua carcase.

Link spre comentariu

Mai fac o precizare care am omis-o ieri: in locul marcat cu cerc alb se vor face gauri cu un burghiu cu diametrul de 3...3,5mm pentru trecerea celor doua suruburi care string brida de fixare a cablului de retea.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări