Vizitator laurh Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Am vazut azi intamplator o carcasa pt ciocan de lipit din ala vechi, antic si de demult. Si cum am asa ceva (mostenire dde familie) , am zis sa o schimb, a mea fiind sparta.Insa surpriza, inauntru carcasele nu sunt identice, la modul ca cea veche are "ceva" in plus - nu stiu sa explic dar am atasat o poza.Se vede clar ca cele doua fire de la priza intra in bobina (una prin comutator), insa cele doua galbene ... nu stiu ce e cu ele.Ma poate lamuri cineva cum sa le conectez pe cele doua galbene ?PS: nu vreau sa il stric Link spre comentariu
dan cod Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Am vazut azi intamplator o carcasa pt ciocan de lipit din ala vechi, antic si de demult. Si cum am asa ceva (mostenire dde familie) , am zis sa o schimb, a mea fiind sparta.Insa surpriza, inauntru carcasele nu sunt identice, la modul ca cea veche are "ceva" in plus - nu stiu sa explic dar am atasat o poza.Se vede clar ca cele doua fire de la priza intra in bobina (una prin comutator), insa cele doua galbene ... nu stiu ce e cu ele.Ma poate lamuri cineva cum sa le conectez pe cele doua galbene ?PS: nu vreau sa il stricCred ca acest pistol de lipit a fost facut sa mearga si la 110V si acela este comutatorul de 220/110V.Masoara rezistenta infasurarilor cand pornit (masori la stecher) si legi in circuit ndoar firele care au aceeasi rezistenta restul lasi desfacut bsi izolat.NU mai este nevoie atunci de aceea piesa.Succes. Link spre comentariu
Vizitator laurh Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Multumesc mult. Asa era. Dc ma uitam atent, chiar scria pe chestia aia 220/110 V Link spre comentariu
Spitfire Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Aveti grija ca noua carcasa nu are gaurile pentru suruburi filetate...trebuie tarod de 3,5 sau 4. Mai bine il lasati asa, e un pistol de lipit foarte bun... Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 E prima varianta de pistol,cu cablu cu 3 fire(impamantarea era cuplata la miezul traf-ului),si comutator 220-110,n-am vazut de multa vreme o carcasa originala,mai repede as folosi ceva rasina epoxi si as reconditiona-o decat sa o schimb,nu arata chiar rau,si din astea chiar nu se mai gasesc,de fapt nu s-au gasit niciodata,carcasele de schimb au venit din cate stiu,fara acel comutator.In afara de filetele din carcasa noua care trebuie date,trebuie avut grija pt ca e posibil acel miez sa nu incapa chiar lejer in noua carcasa,am patit asta si a trebuit ajustata pe interior noua carcasa.Indiferent ce varianta alegi,e bine sa nu arunci carcasa originala. Link spre comentariu
kuchta Petru Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Da , carcase de ciocan de lipit tip'' Radioprogres'' s-au vindut prin magazine la pretul de 25 lei vechi. Cine doreste mai am cateva bucati acasa. Petrica Link spre comentariu
remus68 Postat Martie 16, 2011 Partajează Postat Martie 16, 2011 Inainte de asamblare, se fac urmatoarele operatiuni:- se indeparteaza bavurile din dreptul miezului trafo - cu piatra biax fixata in masina de gaurit (locurile marcate cu galben).- se fac filete M4 in locurile marcate cu albastru - urmate de gaurirea cu un burghiu de 4mm a pieselor ce se monteaza in acel loc.Daca la asamblare, intre cele doua capace ramine un spatiu destul de mare, nu se va forta stringerea lor deoarece se va crapa carcasa; surubul din partea inferioara a minerului se va stringe usor, "cu simt", iar cele doua suruburi de linga traf (gaurile marcate cu rosu) se vor introduce dupa ce se va aseza cite o saiba (suficient de groasa) intre cele doua carcase. Link spre comentariu
remus68 Postat Martie 17, 2011 Partajează Postat Martie 17, 2011 Mai fac o precizare care am omis-o ieri: in locul marcat cu cerc alb se vor face gauri cu un burghiu cu diametrul de 3...3,5mm pentru trecerea celor doua suruburi care string brida de fixare a cablului de retea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum