alex69boss44 Postat Martie 17, 2011 Autor Partajează Postat Martie 17, 2011 Asa arata controllerul.Schema cred ca este asemanatoare cu aceasta: Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Martie 19, 2011 Partajează Postat Martie 19, 2011 Singura diferenta intre ele este la cablul de controler din ghidon (si existenta indicatorului de stare baterie ca optiune in plus). Probabil se foloseste o metoda descrisa aici (Eng): http://www.motoredbikes.com/showthread.php?t=25273 , si probabil conectorul arata asa http://www.ebikes.ca/store/diagrams/Rec ... nector.gif , masoara si vezi daca corespund. Daca ma iau dupa (Eng): http://goldenmotor.com/SMF/index.php?to ... 40#msg8740 atunci la firul throttle poti pune un potentiometru in locul senzorului Hall, fapt ilustrat si aici (Eng): http://www.ebikes.ca/drainbrain.shtml . Franarea recuperativa o poti implementa ca aici (Eng): http://visforvoltage.org/forum-topic/bi ... p-you-slow , la care, daca ai mai mult de un motor, poti implementa franarea motoarelor legate in paralel la viteza mare si, cand scade tensiunea pe motoare sub o anumita valoare, sa le puna in serie incarcand in continuare acumulatorul la viteze mult mai mici altfel fara aceasta metoda. Link spre comentariu
alex69boss44 Postat Martie 22, 2011 Autor Partajează Postat Martie 22, 2011 Unde gasesc un potentiometru potrivit pentru throttle?Am masurat firele si imi arata zero tensiune. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Martie 26, 2011 Partajează Postat Martie 26, 2011 Daca nu ai tensiune e posibil ca sa nu fie functional modulul. In locul potentiometrului poti alege valoarea de 10Kohm daca este cu comanda analogica si nu foloseste impulsuri. Pana la urma daca vrei sa faci bicicleta, acest modul este ultimul de care vrei sa te ocupi. Pune in locul montajului un releu auto de 12V / 40A (ca releele de la faruri auto) si asa vei avea comanda on / off. Dupa ce ai functionala bicicleta atunci implementezi un variator de turatie. Ca o comanda simpla cu doua viteze, poti folosi varianta cu cele doua motoare punandu-le in serie in prima treapta si in paralel la a doua treapta (necesita 3 relee si asigurandu-te ca motoarele sunt sigur la 12V). Link spre comentariu
alex69boss44 Postat Martie 26, 2011 Autor Partajează Postat Martie 26, 2011 Am sa mai verific....Acum problema este ca nu stiu cum sa pozitionez motorasele pe cadru.Am facut doua scheme... Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Martie 27, 2011 Partajează Postat Martie 27, 2011 Ca sa construiesti transmisia trebuie sa stii turatia maxima a motoarelor, diametrul rotii de bicicleta si viteza maxima propusa si in functie de acestea construiesti transmisia. O metoda alternativa de pozitionare este cu motoarele la periferia rotii intermediare (pinioanele actionand direct roata intermediara), asa eliminand cele 2 lanturi. Ca sa ai functionalitatea bicicletei si la partea cu pedale, poti incerca repozitionarea motoarelor spre cos (deasupra rotii de bicicleta), folosind ultimul pinion (cel mai mare) pentru transmisia electrica. In acest fel mai poti elimina inca o sursa de pierderi mecanice daca motoarele le pui cu pinioanele cap in cap, in stanga si dreapta rotii (cumva asemanator cu metoda folosita la bicicleta de care vorbeam anterior, poate stie cineva in care tehnium a aparut...). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum