Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Distorsiuni Boxa

Vizitator alex_spataru80

Postări Recomandate

Vizitator alex_spataru80

Salut.Am o nelamurire cu urmatorul lucru : am o boxa home made si dupa tine pana la un anumit volum...dupa care distorsioneaza..daca reduc basul..pot ridica ceva mai sus volumul . Mentionez ca filtrul este de putere 600W MaX ....diful de bass este de 110W iar tweeterul 50W. Gradientul de taiere : pt bass 12db/oct , inalte 18db/oct. Puterea amplificatorului este undeva la 300W reali. Deci concluzionez ca filtrul si statia nu sunt de vina. Care sa fie problema? Atat duce boxa? Daca schimb diful de bas cu unul mai forţos care sa poata procesa mai bn ..o sa pot ridica volumul mai tare? De ce de la bass...distorsioneaza si inalta ? Cum faca sa pot ajusta basul cat vreau fara sa distorsioneze...? PS: nu sunt chiar paralel cu subiectul , dar totusi sunt incepator

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• alex20alex

3

• sonic11

2

• Mircea Bartic

1

Top autori în acest subiect

KA-4060R- are 2x90w la 4 ohmi (putere declarata de producaror), cam jumatate la 8 ohmi!EW12Ep - este difuzor de satelit, probabil il fortezi cu bass (el practic lucreaza bine de la 60 hz in sus), dar nu este exclus sa bagi distorsiuni din amplificator... !

Link spre comentariu

daca distorsioneaza si inaltele, este in proportie de 99% din cauza ca amplificarea intra in saturatie.Pozitia volumului de pe amplificator nu denota puterea de iesire. Amplificatorul poate ajunge la maxim si cu volumul aproape de minim, totul depinde de semnalul de intrare.

Link spre comentariu

Deja fortezi amplificarea sa faca ce nu poate si distorsiunile sunt intr-un procent mare de acea distorsioneaza ambele difuri EW1205 este destul de potent ca putere dar nu se preteaza la bas prea mare,el face treaba buna ca satelit cum spunea si colegul de mai sus

Link spre comentariu