Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

rulmenti V (v groove)

Vizitator tavisimi

Postări Recomandate

Vizitator tavisimi

caut de ceva vreme pe meleagurile noastre la firmele de specialitate rulmenti ce au pe mijloc un canal la 90 de grade,insa toti se uita la mine ca si curca-n lemne.are cineva cunostinta de unde as putea achizitiona acesti rulmenti?ce am gasit pe la anericani la 10-15$ mi se pare exagerat apx50ron pentru un rulment(sunt student in ograda lui BOC,si recunosc ca si eu am beneficiat de reducerea de 25%).Dimensiunile nu sunt asa critice pentru ca inca nu am inceput nimic sunt in stadiu de "harciog" si adun de toate,insa ideal ar fi sa nu depaseasca 30mm exteriorul.

Personal am nevoie de 12 bucati.exista varianta de a cumpara rulmenti normali si a face o bucsa exerioara insa am o presimtire ca pe strungurile noastre o sa iasa 12 bucse de 15 feluri.

daca cineva detine acesti rulmenti sau are cunostinta de unde as putea sa procur acesti rulmenti as fi foarte recunoscator.

http://ruedasrodajasymas.com/images/vgroove.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• pincea

2

• MrPink

1

• mihaighe

1

Top autori în acest subiect

cauta pe isel.ro si io incer ca shobolanesc idei:)) am vazut ca astia au dar nu stiu pretu'.intri pe site la sectiunea mecanica si acolo la ghidaje lineare vei deschide un catalog cu ghidaje lineare si la baza catalogului PDF sunt si ceva rulmenti dinastia.daca ceri oferta te rog sa ma anunti si pe mine.spor la treaba

Link spre comentariu
Vizitator tavisimi

cauta pe isel.ro si io incer ca shobolanesc idei:)) am vazut ca astia au dar nu stiu pretu'.intri pe site la sectiunea mecanica si acolo la ghidaje lineare vei deschide un catalog cu ghidaje lineare si la baza catalogului PDF sunt si ceva rulmenti dinastia.daca ceri oferta te rog sa ma anunti si pe mine.spor la treaba