Vizitator Andy_hho Postat Martie 11, 2011 Partajează Postat Martie 11, 2011 Buna ziua. Sunt incepator asa ca.... Sper sa ma ajutati. Am achizitionat o Alarma Paradox MG5050, cu 2x REM2, IP100 Modul Internet, Tast K10 si K32LCD, 6 x DG55 Vreau sa controlez o yala electromagnetica prin PGM din telecomanda. Yala este in trei variante si nu stiu care ar fi mai buna : - http://electronicmag.ro/yala-electromag ... p-551.html Yala electromagnetica BASIC, curent alternativ, tensiune/curent 12 Vc.a ± 10% / 0,45 Ac.a. - http://electronicmag.ro/yal259-electrom ... p-550.html Yală electromagnetică STANDARD, curent continuu, tensiune/curent 12 Vc.c./ 0,6 Ac.c., inteligentă, semnalizare usă deschisă, economizor de energie - http://electronicmag.ro/yal259-electrom ... p-544.html Yală electromagnetică BASIC, curent continuu, tensiune/curent 12 Vc.c./ 0,9 Ac.c., Imi trebuie o schema de la alimentare plus acumulator pana la releul de la pgm si butonul de deschidere. Cum se programeaza pgm-ul in alarma ca sa fie actionat de un buton din telecomanda? Va multumesc. Ar fi bine venit si un sfat sau turtorial de programare a intregii alarme. Link spre comentariu
valica Postat Martie 11, 2011 Partajează Postat Martie 11, 2011 Daca ai manualul de programare nu este asa greu. Trebuie intai sa programezi un buton al telecomenzii sa-ti activeze un PGM. Nu stiu pe de rost manualul de programare si nu-l am dar este undeva unde definesti PGM-UL si poti programa si un delay cat sa fie activat. Daca mi-aduc aminte ai pe placa centralei un jumper unde poti seta ca pgm-ul sa fie pe + sau -. Conectezi bobina unui releu la PGM si (+ sau - in functie de jumper). Pentru alimentarea yalei cred ca ai nevoie de o sursa separata cu acumulator pentru back-up de cel putin 1A si conectezi contactul NORMAL OPEN al releului pe alimentarea yalei. Link spre comentariu