Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Masurarea de la distanta a intensitatii luminoase

Vizitator floryn_99

Postări Recomandate

Vizitator floryn_99

In primul rand sper sa nu fi postat gresit.In al doilea rand as avea o mica problema, si anume: recent am primit un proiect cu titlul de mai sus, in care ar trebui sa folosesc 2microcontrolere, programabile (Pic-uri), doua emitatoare si un display.Rugamintea mea este daca cineva ma poate ajuta cu idei, sfaturi sau scheme, as fi foarte recunoscator. Desi sunt incepator si nu stapanesc prea bine microcontrolerele prin munca si ambitie sper sa duc la bun sfarsit acest proiect.Va multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• The Stressmaker

1

• srdjan

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

la ce te referi cand spui emitatoare? surse de lumina sau radio? oricum ar fi ai nevoie de receptoare de lumina. ca sa poti fi ajutat trebuie sa dai urmatoarele detalii:1) sursa de lumina si caracteristicile ei (natura, spectru, luminanta, unghi, etc)2) senzorul de lumina si carasteristicile lui (natura, tipul si valorile semnalului de iesire, rezolutie, etc)3) distanta, filtre de lumina, unghi de incidentaproblema in sine nu e grea... cu pic-ul iei o valoare digitala sau daca e analogica faci conversia in digital si afisezi ceva pe ecran in functie de valoarea citita. problema consta in adaptarea senzorului la sursa de lumina si adaptarea iesirii senzorului la intrarea pic-ului.Un detaliu demn de precizat este punctul de vedere asupra proiectului. Adica un profesor de optica se focalizeaza pe radiometrie pe cand unul de electronica il intereseaza mai mult captarea si prelucrarea semnalelor.

Link spre comentariu
Vizitator floryn_99