POLAKU2002 Postat Martie 7, 2011 Partajează Postat Martie 7, 2011 buna seara.sincer sa va spun sunt 5 luni de cind ma chinui sa repar aceasta masina de spalat :cry: prima data au fost gasiti ceva componente crapate pe alimentare...au fost schimbate dar acum imi da eroare TACHO....ce o mai fii si asta....masina e una samsung wf-r861.va multumesc Link spre comentariu
Vizitator cosmyn maxx Postat Martie 7, 2011 Partajează Postat Martie 7, 2011 mai bine spus tachogenerator este un senzor in capatul motorului care citeste rotatiile motorului (o bobina si un magnet pe rotor) stiu ca la motorl de samsung valoarea bobinei tacho trebuie sa fie de aprox 100-150 ohmi ,daca zici ca ai avut probleme la placa verifica continuitatea firelor si a cablajelor pe placa sau piesele ce au legatura cu tacho bafta! Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Martie 13, 2011 Autor Partajează Postat Martie 13, 2011 :cry: am verificat toate componentele ce au legatura cu tacho....totul e ok.bobina am masurat-o si are 40 de ohmi.nu mai stiu ce sai mai fac Link spre comentariu
blazeu Postat Martie 15, 2011 Partajează Postat Martie 15, 2011 Dupa codul de eroare, ceva nu e in regula cu semnalul TACHO. Se roteste motorul?Daca ne bazam pe ce spune Cosmin, bobina ta are spire in scurtcircuit; ar rezulta semnal foarte mic, ceea ce e logic. Sugestia care urmeaza e inlocuirea bobinei (rezistenta ai masurat-o cu bobina conectata sau NUMAI bobina?)(daca o asemenea inlocuire e posibila?)Informatiile prezentate sunt foarte sumare....Spor! Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Martie 15, 2011 Autor Partajează Postat Martie 15, 2011 nu se roteste nimik....o pornesc si ramine moarta fara sa spuna nimik,atunci ii fac test si imi da e3,tacho,bobina am masurato nu separat de cirtuit am scos picioruselle de la colegamentul pe placa si atit Link spre comentariu
Vizitator cosmyn maxx Postat Martie 15, 2011 Partajează Postat Martie 15, 2011 carbunii motorului sunt ok? trbuie sa iti dea o valoare de 3-4 ohmi prin rotor,in bobina statorului exista o protectie de supra sarcina-supraincalzire verifico sa nu fie intrerupta avaria este generala si tacho nu sesizeaza rotatia motorului modulul nu vede semnal de la tacho si iti da avaria e3 care inseamna nu numai tacho (e3-modulul nu sesizeaza semnal de la tacho-motor,cauze-bobina tacho interupta sau in scurt,circuit deschis la motor-carbuni terminati,protectie intrerupta,bobinaj motor intrerupt sau in scurt,cablaj intre motor si modul deteriorat sau modul defect ) asa ca pune aparatul de masura la treba si nu da vina doar pe o piesa anume si intradevar tacho e bun la valoare bafta! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum