Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

masina de spalat samsung


POLAKU2002

Postări Recomandate

buna seara.sincer sa va spun sunt 5 luni de cind ma chinui sa repar aceasta masina de spalat :cry: prima data au fost gasiti ceva componente crapate pe alimentare...au fost schimbate dar acum imi da eroare TACHO....ce o mai fii si asta....masina e una samsung wf-r861.va multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • POLAKU2002

    3

  • blazeu

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator cosmyn maxx

mai bine spus tachogenerator este un senzor in capatul motorului care citeste rotatiile motorului (o bobina si un magnet pe rotor) stiu ca la motorl de samsung valoarea bobinei tacho trebuie sa fie de aprox 100-150 ohmi ,daca zici ca ai avut probleme la placa verifica continuitatea firelor si a cablajelor pe placa sau piesele ce au legatura cu tacho bafta!

Link spre comentariu

Dupa codul de eroare, ceva nu e in regula cu semnalul TACHO. Se roteste motorul?Daca ne bazam pe ce spune Cosmin, bobina ta are spire in scurtcircuit; ar rezulta semnal foarte mic, ceea ce e logic. Sugestia care urmeaza e inlocuirea bobinei (rezistenta ai masurat-o cu bobina conectata sau NUMAI bobina?)(daca o asemenea inlocuire e posibila?)Informatiile prezentate sunt foarte sumare....Spor!

Link spre comentariu

nu se roteste nimik....o pornesc si ramine moarta fara sa spuna nimik,atunci ii fac test si imi da e3,tacho,bobina am masurato nu separat de cirtuit am scos picioruselle de la colegamentul pe placa si atit

Link spre comentariu
Vizitator cosmyn maxx

carbunii motorului sunt ok? trbuie sa iti dea o valoare de 3-4 ohmi prin rotor,in bobina statorului exista o protectie de supra sarcina-supraincalzire verifico sa nu fie intrerupta avaria este generala si tacho nu sesizeaza rotatia motorului modulul nu vede semnal de la tacho si iti da avaria e3 care inseamna nu numai tacho (e3-modulul nu sesizeaza semnal de la tacho-motor,cauze-bobina tacho interupta sau in scurt,circuit deschis la motor-carbuni terminati,protectie intrerupta,bobinaj motor intrerupt sau in scurt,cablaj intre motor si modul deteriorat sau modul defect ) asa ca pune aparatul de masura la treba si nu da vina doar pe o piesa anume si intradevar tacho e bun la valoare bafta!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări