Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema Vu-metru

Vizitator Dj Manu

Postări Recomandate

• Răspunsuri 29
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

6

• TESSLA

5

• Stefan

1

• Adrian_BBS

1

Top autori în acest subiect

nu stiu ce diode si ce rezistente sa folosesc

Acolo nu se utilizeaza nici o dioda!Sint 4 rezistente, 1 condensator electrolitic, 1 circuit integrat si 10 LED-uri.
Link spre comentariu
Vizitator Dj Manu

Acolo nu se utilizeaza nici o dioda!Sint 4 rezistente, 1 condensator electrolitic, 1 circuit integrat si 10 LED-uri.Sunt eu incepator dar acolo eu vad ca sunt diode...

Link spre comentariu
Vizitator Dj Manu

Chiar asa... ce fel de diode? Si ledurile....unde sant?! :ras: :rade:Esti tu incepator dar nu prea esti la curent cu ce inseamna LED!

deci in loc de diode sa pun rezisrente?
Link spre comentariu
Vizitator Dj Manu

Acum inteleg dar nu stiu de unde as putea cumpara toate valorile necesare.Multumesc de ajutor.sunt incepator nu prea ma stiu inca cu electronica am doar 14 ani;))

Link spre comentariu

Acum inteleg dar nu stiu de unde as putea cumpara toate valorile necesare.Multumesc de ajutor.sunt incepator nu prea ma stiu inca cu electronica am doar 14 ani;))

Sper ca nu vrei sa spui unde gaeseti led-uri de 0.2W - 0.4W - 0.6W - ...-50 W - 100W! :rade:
Link spre comentariu

Da, reprezinta diferitele puteri livrate la iesire, aproximativ. Cat despre piese...pai ce e asa greu..ca is putine, in afara de integrat si eventual LED-uri, le poti recupera din demontari. Sau le poti procura pe toate de la un magazin de specialitate.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante