Vizitator apasaciu Postat Martie 6, 2011 Partajează Postat Martie 6, 2011 Salutare ! Incep prin a spune ca sunt incepator si sper sa nu radeti prea tare de mine . Iata problema mea : am un microfon de casti (electret) de la niste casti plantronics de care am fost foarte multumit ca si calitate . Cu placa veche de sunet (un realtek onboard ) inregistram voce si chitara cu mic-ul pus la distanta de 60-80 cm si se auzea foarte bine . Schimband calculatorul am schimbat automat si placa de sunet . Este tot un realtek (hd-cica) dar din pacate se pare ca preampul din placa pt mic este f slab . De-abia se aude ceva . Cum nu vroiam sa renunt la acest microfon si nu vreau sa ma risc sa cumpar o placa de sunet si sa patesc la fel am incercat varianta unui preamp pus pe mic inainte de placa de sunet. Am cumparat un kit K1803 (preamp universal mono) . Voi atasa schema lui si o poza a montajului asamblat de mine (poate vedeti ceva gresit ). Specifications * power supply: 10-30VDC / 10mA * output impedance: 1Kohm * adjustable output level: max. 40dB * frequency range: 20Hz to 20kHz ± 3dB * max. input signal: 40mV * PCB dimensions: 30 x 44mm / 1.2 x 1.7" [ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Iata ce am facut eu : Uploaded with ImageShack.us Montajul l-am alimentat cu un ac/dc adaptor din acela cu mai multe tensiuni .L-am pus pe 12 V . Daca conectez preampul la intrarea de mic de la placa de sunet este liniste . NU se aude nici un brum . In momentul in care bag mufa mic-ul se aude un brum puternic , si alte zgomote dar microfonul nu . Microfonul este bun - testat. Am citit ceva pe net ca ar trebui sa alimentez mic-ul . Nu inteleg de ce pentru ca din ce am citit eu electretul este de fapt un microfon care nu are nevoie de alimentare . Ma puteti ajuta va rog cu idei ? ca deja ma depaseste complet situatia. Multumesc anticipat . Link spre comentariu