Vizitator Einsen Postat Martie 4, 2011 Partajează Postat Martie 4, 2011 Va Salut!Sunt incepator in domeniu, dar sunt curios pentru:Doresc achizitionarea unui elicopter indiferent de pret..apoi din cate am citit poate/ nu poate avea o radiotelecomanda prevazuta cu iesire (USB /Serial /Audio) pentru PC.Intrebarea ar fi in cazul in care nu are cablu pentru iesire catre PC : pot sa realizez o astfel de legatura?(daca puteti sa ma ajutati)M'am mai documentat in principiu,dar vreau sa fiu sigur de asta,optez pt realizarea unui proiect si nu vreau sa dau gres.Alta chesti ar fi : daca pot sa ma leg cu statia de o placa de achizitie si prin asta sa ma joc eu cum vreau din butoanele PC-ului,si sa comand elicopterul in ce directie doresc.Banuiesc ca nu e greu dar vreau sa ma asigur.Multumesc anticipat! Link spre comentariu
cirip Postat Martie 5, 2011 Partajează Postat Martie 5, 2011 Simulator gratis: http://n.ethz.ch/~mmoeller/fms/index_e.html Descarca-l, instaleaza-l si in subdirectorul doc are scheme de interfete, hexuri pentru pic si descrierea protocolului folosit. Eu am simulatorul asta de multi ani si cu el am exersat inainte sa am curajul sa ridic modelul. Oricum, pana la urma tot l-am trantit. Tot cu simulatorul asta am exersat primele acrobatii Datul de pamant face parte din meniu. Sa nu crezi ca ai sa scapi de asa ceva. Cat despre elicopter, pilotatul este mult mai greu decat iti imaginezi. Din tastatura e practic exclus. Trebuie sa ai control simultan asupra a 4 miscari. Incearca si te rog sa ne spui cum a fost. Daca descarci simulatorul de mai sus, poti sa il folosesti imediat cu tastatura, dar este foarte dificil. Spor! Cirip Link spre comentariu
pavcostel Postat Martie 5, 2011 Partajează Postat Martie 5, 2011 Nu este atat de dificil, pe cat este de NE-realist si nepractic. Va ramane totul la stadiul de joc PC. Deci se exclude keyboard, raman mansele.Bafta!Costel Link spre comentariu